Barocco Hotel(Rom)
200 $
132 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 25 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 25 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 177 $ pr. overnatning.

160 $
241 $
226 $
Orbitz.com
  • Morgenmad inkluderet
Principe Eugenio(Rom)(Meget for pengene!)
82 $
530 $
425 $
Priceline
  • Pool
Hotel Residenza San Calisto(Rom)(Meget for pengene!)
844 $
Anmeldt for 28. august 2016

Hotellet har en fin morgenmad, værelset er lidt slidt, sengene burde udskiftes, badeværelset er ok. Alt i alt et gennemsnitteligt hotel. Men det opvejes fuldstændigt af den gode service, den dejlige morgenmadsbuffet samt den fantastiske gårdhave. Vi kommer igen!

Værelsestip: Happy hour om eftermiddagen i hyggelig gårdhave
  • Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Christian M
Anmeldt for 24. juli 2016

Vi var en familie på 2 halvvoksne teenagere og 2 voksne 3 dage i Rom. Santa Maria var valgt ud fra gode ratings på Tripadvisor og det viste sig absolut at holde stik. Hotellet er placeret lige midt i det meget, meget hyggelige og autentiske café og restaurant-kvarter omkring Piazza d. Santa Maria in Travestere - lige syd for Tiberen og i gåafstand til "det hele". Efter en lang tur på gå-ben rundt til seværdigheder i Rom, byder hotellet på en lille oase af en atriumgård, hvor man sidder under appelsintræer (med appelsinerne hængende over hovedet) - og der kan man sidst på eftermiddagen sidde og nyde en eftermiddagsdrink/sodavand/kaffe/te, med gratis tapas-lignende snacks hvis man bestiller et glas. Vi kunne parkere bilen i et lille garageanlæg ved naboen (det arrangerer hotellet ved forespørgsel) - og selv om det var med en del besvær at få en stor bil ind i de snævre gader i kvarteret, så lykkedes det både at få bilen ind og ud. Pris parkering : 23 Euro/døgn. Personalet på hotellet er yderst venligt og hjælpsomt.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, SorenKjeldsen
Anmeldt for 6. februar 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale Santa Maria. Super hyggeligt hotel med fin gårdhave med appelsintræer og tagterrasse. Hyggelige, rene og pæne værelser. Super morgenmad med både sundt og sødt inklusiv lækker kaffe. Vi vil meget gerne tilbage!!!!!!!

Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, Marie B
Anmeldt for 15. oktober 2015

Vi havde planlagt en lille hyggelig, forlænget weekend i Rom, og når man ikke er der så længe har man jo ikke lyst til at bruge masser af tid på transport, så valget faldt på Hotel Santa Maria som ligger i bydelen Trastevere, som ligger meget centralt placeret i Rom i gåafstand til Vertikanstaten og Coluseum.

Selve Trastevere bydelen er virkelig hyggelig, med bitte små smalle gader og masser af liv og gadesælgere. Det er spændende bare at gå rundt at opleve og ikke være efter noget bestemt.

Selv hotellet er en perle. Det ligger i en af de små baggyder i Trastevere og ligger bag en lukket port med en lang gang ned til gården hvor receptionen ligger.

Gården er et kapitel for sig selv. Den ligger under appelsintræer og der er også nogen overdækket gazbo hvor man kan læse sin avis hvis det regner. Alle værelserne ligger ud til gården og når du kommer op på tagterrassen der er den hyggeligste italienske baggårdstemning som du kan forestille dig. Selvom der er gang i byen udenforl, er der super stille om natten, fordi de ligger inde mellem bygningerne.

Ud over det er der et aktivietsrum med computere og spil og andre ting, og en bar/restaurant hvor der serveres drinks/snacks/morgenmad. Der bliver serveret morgenmad hver dag fra 7.30-10.30 og det er lækre lokale ting som bliver serveret. Frisk frugt, saltet kød, lækkert brød. Det er bestemt ikke en "continental" som man ellers kender fra de fleste andre hoteller.

Personalet er super flinke og hjælpsomme. Der var intet at komme efter.

Værelset vi havde valgt havde en queensize seng, hvis madras jeg ikke var udpræget fan af, men jeg er også lidt picky hvad det angår. Ellers var det et fint udstyret værelse med alt hvad man kan ønske sig. Et vindue som kan åbnes ud til gården, airconditioning, TV, kaffe/te, minifridge og pengeskab. Rengøringen i værelset var perfekt og møbler og andet inventar fremstod som nyt og rent.

Dette hotel var med til at gøre vores tur uforglemmelig. Jeg kan give det min højeste anbefaling.

• Overnattede: oktober 2015, rejste som par
Tak, trudslev
Anmeldt for 3. juni 2015 fra mobile enheder

Vi kan varmt anbefale dette fantastiske hotel, hvor du som udgangspunkt kan gå til de fleste seværdigheder i byen.
Personalet på hotellet er meget venlige og hjælpsomme. Vi nød især morgenmaden i haven under appelsintræerne.
Efter en lang dag rundt i Roms gader er det fantastisk at returnerer til hotellets tagteresse for at samle kraften, inden vi begav os ud i Trastevere for at finde et nyt spændende spisested.

Vi kan varmt anbefale dette hotel og vil helt sikkert vende tilbage.

Overnattede: maj 2015, rejste med familie
Tak, Seeger302