Hotel Arenula
336 $
220 $
  • Gratis parkering
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 250 $ pr. overnatning.

Hotel des Artistes(Rom)(Meget for pengene!)
139 $
738 $
684 $
  • Pool
Anmeldt for 11. maj 2016

Helt igennem en meget skuffende rejseoplevelse, specielt på grund maden. Kedelig og fantasiløs mad, der ligger SÅ langt fra, hvad Samson Travel lover på sin hjemmeside. Kan bedst beskrives som grisefest-koncept anno 2016! Stort selskab på ca. 50 mennesker, der skal "bespises" 4 aftner i træk. Det anbefales stærkt at lade være med at booke og betale spisning hjemmefra, men gå ud og spise selv! Vi bookede og betalte hjemmefra, desværre fik vi noget helt andet, end det vi havde betalt for, hvilken langt fra kan anbefales.

Selve hotellet ligger centralt og der serveres en simpel, men god morgenmad. Vær opmærksom på, at den skal fortæres på ½ time, idet man spiser i hold, på grund af pladsmanglen. Simple, men rene værelser.

Sødt og venligt personale, der taler italiensk.

• Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, 1965gh
Anmeldt for 23. februar 2016 fra mobile enheder

Hotel Arenula er det perfekte sted at bo når man besøger Rom, det er dejligt centralt når man skal rundt i Rom, gå afstand til alle seværdigheder, perfekt afstand til Trastevere hvor man spiser den bedste mad og drikker den gode vin, der er selvfølgelig turistfælder alle steder men i trastevere er der længere imellem dem, der finder man steder hvor det kun er romere som besøger stedet sådanne steder er der man får den ægte oplevelse af romersk køkken.

Overnattede: februar 2016, rejste som par
1  Tak, Kim J
Anmeldt for 27. september 2015

Her er hyggelige værelser som er rene og funktionelle, Ligger i et hyggeligt kvarter med restaurant og cafe . Personalet var meget friske og hjælpsomme ved henvendelser .Vi var der en uge , var så tilfredse at vi gerne kommer igen.

Værelsestip: Der er ikke elevator, så hvis du er dårligt gående, vælg de nederste etager
  • Overnattede: september 2015, rejste som par
Tak, marianne p
Anmeldt for 18. september 2015

Hotellet ligger rigtig godt og centralt. Vi boede øverst oppe på 4. etage. 120 trin i alt - god motion. Der var ikke nævneværdig larm fra gade eller andre indlogerende. Venligt personale. Værelset var lille men godt. Aircondition, fint bad, daglig rengøring. Morgenmaden er som den er sydpå. Boller, croissanter, frisk frugt, div. pålæg og kaffe/juice efter behov. Husk der er ikke elevator på hotellet.
Vi kommer helt sikkert igen. :)

Værelsestip: Øverst oppe - på 4. etage hvis du kan klare trapperne.
  • Overnattede: september 2015, rejste som par
2  Tak, VonSilvia
Anmeldt for 30. august 2015

Glimrende hotel. Værelse ok (i Rom bliver tiden jo heller ikke brugt på værelset). Bad ok. Morgenmaden ganske fortrinlig: forskellige marmelader, ost, frugt, juice osv. Venligt personale. Rengøring ok. Kan klart anbefales, ikke mindst beliggenheden er i top, man kan gå til alt.

• Overnattede: december 2014, rejste alene
3  Tak, jensbroe