Anmeldt d. 18. september 2015

Hotellet ligger rigtig godt og centralt. Vi boede øverst oppe på 4. etage. 120 trin i alt - god motion. Der var ikke nævneværdig larm fra gade eller andre indlogerende. Venligt personale. Værelset var lille men godt. Aircondition, fint bad, daglig rengøring. Morgenmaden er som den er sydpå. Boller, croissanter, frisk frugt, div. pålæg og kaffe/juice efter behov. Husk der er ikke elevator på hotellet.
Vi kommer helt sikkert igen. :)

Værelsestip: Øverst oppe - på 4. etage hvis du kan klare trapperne.
Dato for ophold: september 2015
2  Tak, VonSilvia
Anmeldt d. 30. august 2015

Glimrende hotel. Værelse ok (i Rom bliver tiden jo heller ikke brugt på værelset). Bad ok. Morgenmaden ganske fortrinlig: forskellige marmelader, ost, frugt, juice osv. Venligt personale. Rengøring ok. Kan klart anbefales, ikke mindst beliggenheden er i top, man kan gå til alt.

Dato for ophold: december 2014
  • Rejsetype: Rejste alene
3  Tak, jensbroe
Anmeldt d. 12. juli 2015 fra mobile enheder

Virkelig god beliggenhed. I gåafstand til alle seværdigheder og mange restauranter. Kort afstand til sporvogn.
Morgenmad og wifi er som de fleste steder i Italien. Meget venligt personale. Eneste minus er, at der ikke er elevator. Reception på 1. sal.
Vi kan bestemt godt finde på at bo på hotel Arenula igen

Dato for ophold: maj 2015
Tak, Karin N
Anmeldt d. 19. juni 2015

Dette hotel ligger meget centralt, tæt på Campo de' Fiori, Pantheon og Trastevere på den anden side af floden. Hotellet er noget slidt, men det fungerer og sengene er gode. Beliggenheden kan man ikke klage over, meget centralt. Morgenmadsrestauranten er ikke ret stor, men det fungerer, da der er faste seatings og man derfor bør reservere tid aftenen inden.

Værelsestip: Meget lydt ud til gangen, så luk døren mellem gang og trappe om aftenen.
Dato for ophold: juni 2015
Tak, Lasse L
Anmeldt d. 3. juni 2015

En fantastisk tur hvor vi fik både kulturelle- og gastronomiske- oplevelser i topklasse. Helge Kamp havde arrangeret en fantastisk tur, som vi kun kan anbefale andre som kunne tænke sig at opleve Rom på en helt særlig måde.

Værelsestip: Der er gå afstand til både Vertikanet og Coluseum men meget mere.
Dato for ophold: maj 2015
2  Tak, Flemming052015