Anmeldt d. 4. oktober 2017 fra mobile enheder

God service fra start til slut.

Man bliver fulgt til værelse, hvor de gennem går det hele.

Taxa kommer henter i lufthavnen og man bliver kørt til lufthavnen igen.

Der er elevator og wifi.

Der er computer i lobbyen med printer.

Skøn tagterrasse med drinks og rigtig god service.

Super perfekt til prisen.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Michael Ø
Anmeldt d. 1. september 2017

Fint lille hotel. Nemt at komme til fra Termini (10 min. gang) men beliggende i en stille sidegade uden trafikstøj. Gåafstand til Colosseum og omliggende seværdigheder. Vi havde værelse 21 som var ret lille, men med en stor udendørs terrasse.der er adgang til en tagterasse med en fantastisk udsigt, og en lille bar med aftenservering. priserne i baren må dog siges at ligge i overkanten. WiFi fungerede upåklageligt. Morgenmaden jævnt trist, men skulle efter italienske forhold være nærmest overdådig.Venligt og hjælpsomt personale, rengøring upåklagelig. Alt i alt over forventning.

Værelsestip: Værelse 20 og 21 har egen udendørs terasse
Dato for ophold: august 2017
Tak, Milo005
Anmeldt d. 31. juli 2017

Hotellet er et super fint lille hotel, som ligger centralt i Rom.
Personalet er hjælpsomme, morgenmaden udemærket, værelserne pæne og rene.
Lækkert udsyn over Rom fra tag terassen hvor man kan slappe af i solstole og nyde kolde drinks fra tilhørende hotel bar.
Et eksrta plus er at airconditionen rent faktisk fungere på dette hotel og af mørklægningen på ruderne gør at han ikke bliver cikaneret af morgen solen.

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, Tonny C
Anmeldt d. 30. juli 2017

Fremragende hotel, jeg har intet at brokke mig over! Aircondition og mørklægningsgardiner på værelset og total lækker tagterrasse med udsigt over hele byen. Super venlig og hjælpsom personale og fin morgenmad. Vil med glæde komme igen!

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, ManuelaDK
Anmeldt d. 8. juni 2017

Morgenmaden kunne have været mere spændende. Røræg, spejlæg, grovbrød og masser af frugt var en mangel.
Værelserne var rene og pæne. Aircondition og Wifi fungerede.
Personalet var hjælpsomt.
Tagterrassen var bare skøn. Især om aftenen hvor man kunne sidde og slappe af, snakke, spille kort og nyde en kølig drink fra baren.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, connybo