Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.267)
Filtrer anmeldelser
2.268 resultater
Medlemsvurdering
1.061
870
228
71
38
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.061
870
228
71
38
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.268 anmeldelser
Anmeldt d. 28. maj 2017

Den første dag blev vi spist af med værelser på 1. sal, selvom vi ved bestillingen af værelserne, specifikt bad om værelser så højt oppe så muligt. Bl.a. eftersom der er rigtig meget trafikstøj på 1. sal, både dag og nat.
Værelserne blev bestilt mere end 1 måned i forvejen men fik svaret i receptionen at det skyldes en kongres, at vi ikke kunne få andre værelser. Kongresser vægtes tydeligvis højere end de resterende gæster.

Vi fik besked på at vi dagen ville vi kunne få nye værelser. Dagen efter fik vi nye værelser, hvor det ene værelse var med vinduer, så alle i bygningen ved siden af kunne se ind i badeværelset, derudover lugtede der af kloak i sådan grad at det var umuligt at opholde sig på værelset. Da vi klagede over at det ene værelse lugtede af kloak fik vi besked på at så måtte vi vende tilbage til værelset på 1. etage. Virkelig dårlig service.

Derudover måtte vi klage før vores bagage blev flyttet fra de gamle værelser til de nye. VI fik ellers besked på at bagagen ville blive flyttet for flere timer siden.
Derudover var der store problemer og yderst stressede medarbejdere ved morgenmadsbuffetten. Der var flere gange hvor vi blev flyttet fra et bord til et andet, hvilket ikke gav nogen mening, udover at der ikke var styr på noget som helst.

Sidst men ikke mindst kan det prismæssigt ikke anbefales at parkere i deres parkeringskælder. Vi fandt en parkeringskælder 1 km fra hotellet som var langt billigere.

Vi har boet på andre hoteller i Rom før, men dette hotel er ikke et hotel vi ønsker at vende tilbage til næste gang vi besøger Rom.

Værelsestip: Sørg for at få et værelse så højt oppe så muligt.
  • Overnattede: maj 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Jesper N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Francesco M, Direttore hos NH Collection Roma Vittorio Veneto, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juni 2017
Google Oversæt

Dear guest,
Many thanks for taking the time to share your feedbacks about Your NH Collection experience within the onlin community - it is always a pleasure to hear from our guests! We stronly value your opinions as powerful tool to track our performance and always improve our service.
Please accept our most sincere apologies for what happened during your stay. Please rest assured we took a good note of your comment and actions have been taken accordingly to make sure such issues will not happen again in the future.
We truly hope we will be given another chance to reassure you on the level of service we always deliver our guests.
Best regards,
Francesco Mennella
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. oktober 2015

Vi har boet på flere hoteller i Rom og dette var klart et af de bedste, fortjener fint 4 stjerner og endda med en pil opad. Dejlige værelser med udsigt over Borghese parken, super morgenmadsbuffet, lækre senge og hovedpuder, kaffemaskine og tekedel, flot badeværelse og i det hele taget et pænt og nydeligt samt ikke mindst rent og velholdt hotel.

Søde mennesker i receptionen, der gerne guider og hjælper

Helt klart et hotel vi kan anbefale og selv vil benytte os af igen

Værelsestip: Vi havde et premium rum med udsigt over Borghese Parken
  • Overnattede: oktober 2015, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, Peter S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 3 uger siden

  • Overnattede: oktober 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MariaGraziaM651, Responsabile relazioni con la clientela hos NH Collection Roma Vittorio Veneto, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 4 uger siden

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MariaGraziaM651, Responsabile relazioni pubbliche hos NH Collection Roma Vittorio Veneto, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 5 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MariaGraziaM651, Responsabile relazioni pubbliche hos NH Collection Roma Vittorio Veneto, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser