Anmeldt 22. september 2016

Har lige boet på dette hotel for 5. gang, og er stadig lige tilfreds! Perfekt beliggenhed i rolig gade men tæt på alt, man skal se i Rom. Der er hygge og italiensk charme, og den righoldige morgenmad indtages i den hyggeligste spisestue. Det eneste lille minus er, at madrasserne er ret hårde efter vores smag.

• Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Annette Dall H
Anmeldt 19. september 2016

Et dejligt hotel, der ligger helt perfekt lige i smørhullet to minutter fra Campo Dei Fiori og overfor Palazzo Farnese i en lille rolig gade. Meget venlige og hjælpsomme ansatte og en skøn morgenbuffet med alt hvad hjertet kan begære. Rimeligt prisniveau når man tænker på den flotte beliggenhed.

Værelsestip: Vi havde et tresengsværelse med tre enkeltsenge, god udenomsplads og et stort skab til tøj. Badeværelset var ikke så stort, men det fungerede perfekt. Vi fik lækre rene håndklæder hver dag og skiftet sengetøj hveranden dag! Meget fint.
Overnattede: september 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, MortenHornbaek
Anmeldt 16. juli 2016 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet 6 overnatninger. Personalet er servicemindet og meget venlige.
Hotellets stil er gennemført italiensk romantisk.
Morgenmadsbuffeten er rigtig god, med stort udvalg af både det salte og søde.
Beliggenheden er helt klart i top, da man kan gå rundt til alle de store seværdigheder. Og gode restauranter lige i nærheden.
Jeg vil helt klart anbefalet dette hotel.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Sisse W
Anmeldt 19. februar 2016

Hotellet ligger i en stille sidegade lige ved den smukke Plaza Fanese, altså tæt på alt det som en ROM tur skal indeholde.
At hotellet har 4 stjerner med pil opad, er en overdrivelse af de,dog, mindre. Hotellet er godt ,rent og med en god morgen buffe, men så er det da også sagt. Sengene i værelserne vi havde, trængte til en udskiftning og værelserne vi fik var ikke store, som på billederne. Udsigten var heller ikke den der stod beskrevet , men det er nu ikke så galt. God betjening og god stemning. Alt i alt et godt sted som jeg gerne vil vende til bage til. Især fordi hotellet ligger så centralt. Alt kan du gå til på kort tid.

• Overnattede: februar 2016, rejste med familie
1  Tak, Trine B
Anmeldt 26. november 2015

Der er tale om et fint hotel med en virkelig god beliggenhed med det meste i gåafstand. Hotellet er pænt og rent, og der er god service fra personalet. Det er dog en ældre bygning, så der er meget lydt mellem værelserne.

Overnattede: november 2015, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet