Anmeldt d. 19. september 2016

Et dejligt hotel, der ligger helt perfekt lige i smørhullet to minutter fra Campo Dei Fiori og overfor Palazzo Farnese i en lille rolig gade. Meget venlige og hjælpsomme ansatte og en skøn morgenbuffet med alt hvad hjertet kan begære. Rimeligt prisniveau når man tænker på den flotte beliggenhed.

Værelsestip: Vi havde et tresengsværelse med tre enkeltsenge, god udenomsplads og et stort skab til tøj. Badeværelset var ikke så stort, men det fungerede perfekt. Vi fik lækre rene håndklæder hver dag og skiftet sengetøj hveranden dag! Meget fint.
Dato for ophold: september 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, MortenHornbaek
Anmeldt d. 16. juli 2016 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet 6 overnatninger. Personalet er servicemindet og meget venlige.
Hotellets stil er gennemført italiensk romantisk.
Morgenmadsbuffeten er rigtig god, med stort udvalg af både det salte og søde.
Beliggenheden er helt klart i top, da man kan gå rundt til alle de store seværdigheder. Og gode restauranter lige i nærheden.
Jeg vil helt klart anbefalet dette hotel.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Sisse W
Anmeldt d. 19. februar 2016

Hotellet ligger i en stille sidegade lige ved den smukke Plaza Fanese, altså tæt på alt det som en ROM tur skal indeholde.
At hotellet har 4 stjerner med pil opad, er en overdrivelse af de,dog, mindre. Hotellet er godt ,rent og med en god morgen buffe, men så er det da også sagt. Sengene i værelserne vi havde, trængte til en udskiftning og værelserne vi fik var ikke store, som på billederne. Udsigten var heller ikke den der stod beskrevet , men det er nu ikke så galt. God betjening og god stemning. Alt i alt et godt sted som jeg gerne vil vende til bage til. Især fordi hotellet ligger så centralt. Alt kan du gå til på kort tid.

Dato for ophold: februar 2016
1  Tak, TrineB281
Anmeldt d. 26. november 2015

Der er tale om et fint hotel med en virkelig god beliggenhed med det meste i gåafstand. Hotellet er pænt og rent, og der er god service fra personalet. Det er dog en ældre bygning, så der er meget lydt mellem værelserne.

Dato for ophold: november 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, RUN_dk
Anmeldt d. 18. oktober 2015

På mange tidligere besøg i Rom, har vi på vores ture i byen passeret dette hotel og tænkt, at her ville vi gerne prøve at bo. Hotellet er placeret i hjertet af det antikke Rom, så man kan komme omkring til det hele til fods. Vi bookede vores ophold via Booking.com allerede i december 2014, 9 måneder inden ankomst. Alt var godt. Dagen inden ankomsten fik vi imidlertid en mail fra hotellet, at vi ikke kunne komme til at bo der den første nat, vi havde booket, da der var en renovering igang. Vi undrede os, at vi først fik denne mail mindre end 24 timer inden forventet ankomst. Man tilbød at finde os et andet hotel for denne nat. Vi ønskede at fastholde vores booking, som vi havde en kvittering på, da vi havde bestilt i så god tid. Det lykkedes heldigvis. Vi ankom, og vi fik anvist vores værelse. Det var ikke af den standard, som vi havde forventet i forhold til beskrivelsen af kvitteringen fra Booking.com. Lille og trangt. Vi kunne ikke observere nogen igangværende renovering. Personalet i receptionen var alle venlige og gjorde, hvad de kunne, men de har ikke bemyndigelse til at handle. Vi havde et godt ophold, men hotellet lover mere, end de kan levere.

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, Suzchi