“Rigtig god restaurant. God”
Anmeldelse af Cantina & Cucina

Cantina & Cucina
nr. 196 af 12.818 Restauranter i Rom
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Parione
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig god restaurant. God mad til rigtig gode priser. Super sød og venlig personale. Vi var så godt betjent med sødeste pige ved navn Giorgia! Anna var så sød, hjælpsom der vi ventende foran restauranten fordi der er så mange gæster. Generelt god atmosfære i restauranten

Tak, aida0302

Anmeldt 15. august 2019 fra mobile enheder

Gode anmeldelser fik os til at besøge stedet en morgen. Vi bestilte brunch. Baconen var bogstavelig talt brændt og der fulgte 2 stk ristet brød med. Det ene var frisk og ny ristet, det andet var daggammelt og ikke til at tygge i.
Personalet vi blev betjent af, var ekstremt snaksaglig hvilket var lige i overkanten.
Spejlæggene og den friskpressede juice var til gengæld god!
Om aftenen er der lang kø udenfor, så det må være aftensmaden der er et besøg værd.

Dato for besøg: august 2019
Tak, HLH71
Anmeldt 18. maj 2019

Der er ikke mange romere på restauranten, men det bliver den ikke dårligere af :-) Det er super mad og frisk betjening på meget lidt plads, men det passer altid sammen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Lars_Harding
Anmeldt 12. april 2019 fra mobile enheder

Der var kø udenfor, da vi kom, men det gik rigtig hurtigt - vi ventede i cirka 15 minutter på et bord. En af tjenerne kom ud med bobler til alle os, der stod i køen. God stil og mega hyggeligt!

Vi fik både starters og pasta inde på restauranten, og alle ting var rigtig gode. Især deres carbonara og spaghetti meatballs. God, sød og hurtig betjening! Kan klart anbefale stedet!

Dato for besøg: april 2019
Tak, lineg721
Anmeldt 12. februar 2019 fra mobile enheder

En skøn familie restaurant med dejlig mad. Super god service af Daniel. Den bedste pasta vi har fået på turen.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, dennish563

Rejsende, der kiggede på Cantina & Cucina, kiggede også på

Har du været i Cantina & Cucina? Fortæl om dine oplevelser!