“Lækker mad, god vin og skøn stemning ”
Anmeldelse af Cantina & Cucina

Cantina & Cucina
nr. 90 af 13.795 Restauranter i Rom
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Anmeldt 4. maj 2018 fra mobile enheder

Det er tredje gang vi er i Rom, men først denne gang fandt denne skønne restaurant. Virkelig lækker italiensk mad, meget hyggelig og vores tjener Momy var super entusiatisk og kunne få alle til at smile. Vi tager derhen igen i morgen.

Tak, Martin O

Anmeldt 8. april 2018 fra mobile enheder

Hotellet anbefalede restauranten da man her kunne få rigtig go mad til lave priser. Vi blev bestemt ikke skuffet og tjenerene var top klasse

Tak, Jazzback
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten efter at have læst gode anmeldelser på TripAdvisor og vi blev ikke skuffet. Der er stort set altid kø for at komme ind. Vi fik hjemmelavet pasta og kødboller som smagte så lækkert. Bedste ret vi har fået i Rom! Man sidder meget tæt derinde, men ellers er det meget hyggeligt.

Tak, Vivi T
Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

Meget hyggelig og intim restaurant med super venlig betjening. Meget autentisk mad som smagte dejligt og var til at betale

Tak, Søren M
Anmeldt 19. november 2017 fra mobile enheder

Meget hyggeligt og intimt sted med rigtig god betjening af Mattia og Erika, der guidede os til god vin og mad. Bestemt et besøg værd, hvis du er i Rom. Kom inden kl.19.30/20.00, da der godt kan være kø.

Tak, Cecilie H

Rejsende, der kiggede på Cantina & Cucina, kiggede også på

Rom, Province of Rome
Rom, Province of Rome

Har du været i Cantina & Cucina? Fortæl om dine oplevelser!