“Spisested der er værd at stå i kø for. ”
Anmeldelse af Cantina e Cucina

Cantina e Cucina
nr. 95 af 13.746 Restauranter i Rom
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Anmeldt 8. april 2018 fra mobile enheder

Hotellet anbefalede restauranten da man her kunne få rigtig go mad til lave priser. Vi blev bestemt ikke skuffet og tjenerene var top klasse

Tak, Jazzback

Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten efter at have læst gode anmeldelser på TripAdvisor og vi blev ikke skuffet. Der er stort set altid kø for at komme ind. Vi fik hjemmelavet pasta og kødboller som smagte så lækkert. Bedste ret vi har fået i Rom! Man sidder meget tæt derinde, men ellers er det meget hyggeligt.

Tak, Vivi T
Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

Meget hyggelig og intim restaurant med super venlig betjening. Meget autentisk mad som smagte dejligt og var til at betale

Tak, Søren M
Anmeldt 19. november 2017 fra mobile enheder

Meget hyggeligt og intimt sted med rigtig god betjening af Mattia og Erika, der guidede os til god vin og mad. Bestemt et besøg værd, hvis du er i Rom. Kom inden kl.19.30/20.00, da der godt kan være kø.

Tak, Cecilie H
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi har lige været på ferie i Rom for første gang!

Da vi gerne ville have god italiensk aftensmad prøvede vi, at Google spisesteder i Rom (et krav var også, at det skulle være til en fornuftig pris) Her faldt vi over Cantina e Cucina!

Der var kø - men vi blev mødt af en sød værtinde, der gav os et lille glas gratis hvidvin i ventetiden. 10 minutter senere var der et bord klar :) Vi måtte vente lidt på at bestille, men derefter gik det hurtigt.

Vi bestilte hjemmelavet pasta med kødboller! Det smagte helt vidunderligt :) Den gode anmeldelse skyldes dog servicen - af alle de steder vi nåede at spise i Rom, var det her det ENESTE sted, der løbende kom ned til bordet og spurgte ind til om alt var, som det skulle være.

Mange andre steder følte vi, at man var et tal i rækken af gæster, men her gik personalet op i den gode service!

Tak, Cajen91

Har du været i Cantina e Cucina? Fortæl om dine oplevelser!