“Hyggeligt sted, god mad og god betjening”
Anmeldelse af Cantina & Cucina

Cantina & Cucina
nr. 78 af 13.956 Restauranter i Rom
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Anmeldt 19. november 2017 fra mobile enheder

Meget hyggeligt og intimt sted med rigtig god betjening af Mattia og Erika, der guidede os til god vin og mad. Bestemt et besøg værd, hvis du er i Rom. Kom inden kl.19.30/20.00, da der godt kan være kø.

Dato for besøg: november 2017
Tak, 489cecilieh

Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi har lige været på ferie i Rom for første gang!

Da vi gerne ville have god italiensk aftensmad prøvede vi, at Google spisesteder i Rom (et krav var også, at det skulle være til en fornuftig pris) Her faldt vi over Cantina e Cucina!

Der var kø - men vi blev mødt af en sød værtinde, der gav os et lille glas gratis hvidvin i ventetiden. 10 minutter senere var der et bord klar :) Vi måtte vente lidt på at bestille, men derefter gik det hurtigt.

Vi bestilte hjemmelavet pasta med kødboller! Det smagte helt vidunderligt :) Den gode anmeldelse skyldes dog servicen - af alle de steder vi nåede at spise i Rom, var det her det ENESTE sted, der løbende kom ned til bordet og spurgte ind til om alt var, som det skulle være.

Mange andre steder følte vi, at man var et tal i rækken af gæster, men her gik personalet op i den gode service!

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Cajen91
Anmeldt 10. oktober 2017 fra mobile enheder

Faldt over dette sted ved et tilfælde. Hyggelig atmosfære i sidegaden. Maden havde god smag. Fik Cabonara som smagte fantastisk, og en Spaghetti Meatball som var ok.
Lidt hektisk servering.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Nikolaj J
Anmeldt 22. september 2017

Virkelig anbefalelsesværdigt sted! Vi spiste middag her. Fik forskellige pastaretter, og det var super lækkert. Personalet er smilende og veloplagte. Mens vi, side om side med en masse andre sultne mennesker, stod og ventede udenfor (på at et bord skulle blive ledigt), kom de ud og serverede prosecco for os alle - on the house :-) Dejligt!

Dato for besøg: september 2017
Tak, Dorthe K
Anmeldt 11. september 2017 fra mobile enheder

Da vi kom var der kø men det gik ikke længe før vi fik et bord, og ventetiden var det hele værd. Super lækre pizzaer. Jeg kan klart anbefale deres grønsagspizza med aubergine og kartoffelpizzaen m pølse. Begge lækre og velsmagende.

Dato for besøg: september 2017
Tak, lauragormsen91

Har du været i Cantina & Cucina? Fortæl om dine oplevelser!