“Fantastisk”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Anmeldt 22. september 2017

Virkelig anbefalelsesværdigt sted! Vi spiste middag her. Fik forskellige pastaretter, og det var super lækkert. Personalet er smilende og veloplagte. Mens vi, side om side med en masse andre sultne mennesker, stod og ventede udenfor (på at et bord skulle blive ledigt), kom de ud og serverede prosecco for os alle - on the house :-) Dejligt!

Tak, Dorthe K

Anmeldt 11. september 2017 fra mobile enheder

Da vi kom var der kø men det gik ikke længe før vi fik et bord, og ventetiden var det hele værd. Super lækre pizzaer. Jeg kan klart anbefale deres grønsagspizza med aubergine og kartoffelpizzaen m pølse. Begge lækre og velsmagende.

Tak, lauragormsen91
Anmeldt 11. september 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg spiste friteret artiskok som starter efterfulgt af en pizza hver. Maden var super lækker! Vi blev betjent af Federica, som gav frisk og god betjening. Et sted vi bestemt vil anbefale.

Tak, Magnus L
Anmeldt 31. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik dejlig pasta, både den med kødbolle og den med ost og peber. Min datter fik pasta med tomatsovs, som smagte lækkert. Min far fik en lækker og frisk salat. Tjenerne er søde og meget opmærksomme på min datter. Alt i alt, en lille perle.

Tak, Jens K
Anmeldt 28. august 2017

Vi fik to lækre pasta retter på Cantina e Cucina.
Vi besøgte stedet efter at have læst anmeldelser herinde, og vi blev ikke skuffede.
Det er et rigtig hyggeligt sted og personalet er venlige og friske. Kan varmt anbefales :)

Tak, JetteMN

Har du været i Cantina e Cucina? Fortæl om dine oplevelser!