Åben i dag: 09.00 - 19.00

fra 44,20 US$
fra 51,98 US$
fra 62,59 US$
Anmeldt d. 3. juni 2022

Er simpelthen et MUST, når man er i Rom! I området er der rigtig mange hyggelige spisesteder til fornuftige priser! Men lidt høje priser på selve pladsen foran Pantheon!

Dato for oplevelse: maj 2022
1  Tak, ErikW5
Anmeldt d. 27. oktober 2021 fra mobile enheder

Lang kø, som dog går forholdsvis hurtig. Det er det helt sikkert værd.
Skulle vise mit digitale Coronapas, min søn på 11 år skulle de ikke se noget på, heller ikke ID.

Dato for oplevelse: oktober 2021
Tak, torajeberg
Anmeldt d. 17. juli 2021 fra mobile enheder

Et storslående bygningsværk og kuplen er sublim ingeniørarbejde. Tænk, hvad der kunne lade sig gøre år 27 B.C. Udsmykningen er helt igennem fantastisk. Pantheon blev ikke “recycled”, som andre antikke byggerier, fordi den blev til kirke. Giv ikke op selv om køen er lang. Det går forholdvis hurtigt.

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, 585mariannet
Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Storslået, gratis oplevelse jeg vil anbefale alle at opleve. Vores unger syntes det var meget spændende!

Dato for oplevelse: oktober 2020
3  Tak, AllanM81
Anmeldt d. 15. september 2020

Det er så imponerende og gammelt
Ubegribeligt at det kunne laves
Tag evt op på tagterrassen på det bagved liggende Grand hotel og drik en kaffe og nyd bygningsværket oppefra

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, bente805