Åben i dag: 07.00 - 19.00

Tjek kapacitetVis alle produktoplysninger

Google
Sådan kan du opleve Basilica di Santa Maria Maggiore
Anmeldt d. 27. maj 2019

Måske Roms smukkeste kirke. Fantastisk stor, masser af detaljer, og den var egentlig ikke overrendt da vi var der, måske grundet dens størrelse. Et absolut must see når man er i Rom.

Dato for oplevelse: juni 2018
2  Tak, jespersporring
Anmeldt d. 15. maj 2019

Den smukkeste kirke med guldkasetteloft med guld fra Columbus første rejse til America, det er nok værd at sende indianerne en tanke og sige tak.

Dato for oplevelse: maj 2019
1  Tak, My0212
Anmeldt d. 15. oktober 2018 fra mobile enheder

Denne kirke overrasker ved at falde i med husrækken, og så er den bare flot og rummer
også pavekapeller.
Der sad en tigger i indgangen ved vort besøg.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 6. oktober 2018

Skøn kirke. Masser af politi passer på de besøgende. Vi besøger den hver gang, vi er i Rom. Ligger tæt ved terminien.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Carsten L
Anmeldt d. 7. september 2018

Vi synes at kirken er flot,
Den er stor og mindeværdig.
Vi holder meget af at besøge kirker i Sydeuropa.

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, SonjaMarleneH