“Autentisk romersk mad”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Book bord hvis du vil spise middag her. Meget booket. Vi fik fantastisk pastaret med oksehaler. Måske ikke sommermad men hold op hvor var det godt. Pasta med sauce fra oksehaler så englene synger. Oveni den fantastiske beliggenhed midt på Campo de Fiori. Absolut rimelige priser.

Tak, Michael A

Anmeldt 15. september 2016 fra mobile enheder

Første aften i Rom spiser vi her. Så får vi stemningen fra Torvets lyde og liv. Og så får vi dejlig og velsmagende mad. Hvis vi skulle anbefale een ret er det Fettuccine "Fatte a Mano" carciofi & guanciale. Så synger englene. 2 personer + 1/2 L husets rødvin = 37 €. Og så fik vi osse herligt brød til. TAK FOR MAD.

Tak, Tom M
Anmeldt 1. maj 2016 fra mobile enheder

Vi spiste her igen for måske 20. gang. De laver fortsat god mad. Første aften i Rom spiser vi altid her. Deres grillet lam er fantastisk med dejligt grønt traditionelt italiensk tilbehør. Gode pasta-retter der smager pragtfuldt. Smagfulde deserter. Prisen passer til kvaliteten. Og så sidder vi ude på det dejlige og livlige Torv som vi elsker og følger med i livet med musikanter, forældre med deres børn og en summen af mennesker.

1  Tak, Tom M
Anmeldt 2. november 2015 fra mobile enheder

Absolut et godt bud på en hyggelig aften i Rom. På et fint lille torv (med en masse "turist-fælder") ligger denne lille perle. Vi fik Delikate artiskokker, hjemmelavet pasta og Ossobuco mør som smør. Skøn romersk mad til gode priser

Tak, ABLolland
Anmeldt 7. oktober 2015

Campo de' Fiori er en hyggelig og levende plads og Romanesca er en rigtig god restaurant. Vi spiste der to gange mens vi var i Rom og begge gange var maden virkelig god og vel at mærke til en fornuftig pris.

Tak, Steen L

Har du været i Antica Hostaria Romanesca? Fortæl om dine oplevelser!