“Lækkert og fantastisk service”
Anmeldelse af Ristorante Di Rienzo

Ristorante Di Rienzo
Reservér med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
Ristorante Di Rienzo er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 2.298 af 13.795 Restauranter i Rom
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Bedre placering foran Pantheon findes næppe. Prisen var i den høje ende, men kvaliteten af maden og restaurantens beliggenheden retfærdiggjorde det. Toplækker Saltimbocca. Ualmindeligt søde og behagelige tjenere.

Tak, Mogens L

Anmeldt 25. maj 2017

Fik en cappuccino om formiddagen, stedet her laver virkelig god kaffe ! Og udsigten over pladsen og Pantheon gør bestemt ikke oplevelsen dårligere.
Meget behagelig betjening også

Tak, 9mics
Anmeldt 21. maj 2017

Hyggelig og lækker restaurant i hjertet af Rom.
Jeg tog min hustru med til restauranten om aftenen, hvor der er lys på Pantheon Kirken.
Meget romantisk.

Personelet er venlig og maden er fabelagtig.

Tak, Ricky P
Anmeldt 2. august 2016

Med udsigt til Pantheon, kan man roligt sige, at det har en god beliggenhed. Priserne er selvfølgelig højere, end andre steder i byen.

Tak, Filipe D
Anmeldt 18. september 2015 fra mobile enheder

Vi spiste en god middag på dette sted. Der var lidt lang ventetid på maden men betjeningen var i top og meget venlig. 4 store stjerner.

Tak, Rasmus H

Rejsende, der kiggede på Ristorante Di Rienzo, kiggede også på

Rom, Province of Rome
Rom, Province of Rome

Har du været i Ristorante Di Rienzo? Fortæl om dine oplevelser!