“Papi er henrykt”

nr. 755 af 13.133 Restauranter i Rom
Kvarter: Trastevere
Kvarter: Trastevere
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Det kan godt være at menu kortet ikke er særligt stort , men det som er på er god & ærlig lokal mad
Jeg elsker familiens måde at modtage deres gæster , lige fra Fabrizio selv til hans børn
God mad , smager godt & ikke mindst der er nok

Anmeldt 23. august 2019 fra mobile enheder

Fabrizio er genopstanden , hvilken forandring fra sidste gang jeg besøgte ham
Super modtagelse af hele familien & alt i alt , super lokal mad

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, Mester1759
Anmeldt 13. august 2019

Dette er en perle. Hvis du foretrækker en virkelig hyggelig familie restaurant, væk fra turistmylderet, uden høj musik og trafikstøj, med vidunderlig autentisk mad og venlig betjening, så er dette et godt valg.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Claus P
Anmeldt 14. november 2018 fra mobile enheder

Det var en stor fejltagelse at besøge min gamle ven Fabrizio igen , maden var forfærdelig .
Desværre min ven , Jeg tror det var sidste gang

Dato for besøg: november 2018
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Igen en aften i FABRIZIO’S selskab sammen med sønnen . Super dejligt at se ham igen & som sædvanlig , dejlig mad med tilhørende vin

Dato for besøg: august 2018

Rejsende, der kiggede på Da Fabrizio al 56, kiggede også på

Har du været i Da Fabrizio al 56? Fortæl om dine oplevelser!