“Spist mange steder men det her er specielt godt!”
Anmeldelse af The Loft

The Loft
nr. 45 af 12.818 Restauranter i Rom
Kvarter: Vatikanet/Borgo
Kvarter: Vatikanet/Borgo
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Har spist på mange restauranter i Rom i denne uge, men her er der noget særligt godt, det er bestemt ikke dyrt at spise her men væsentligt bedre end mange andre dyrere spisesteder.
Vi købte en TAGLIARE MISTO, det var det bedste kød vi har fået.
Skal du have tapas ligende mad er det her stedet!

Tak, checondra

Anmeldt 20. september 2019 fra mobile enheder

Hurtig snack efter et besøg i Det Sixtine Kapel. Lokale unge kommer her for at hænge ud. Klar anbefaling!

Dato for besøg: september 2019
Tak, MagnusThorsfelt
Anmeldt 19. juni 2019

Utrolig lækker cafe, der formår at følge med trenden. Indretningen er rustik men moderne - meget hipt, med mange lokale. The Loft er småt, men super hyggeligt og et perfekt sted at finde lidt ro i et ellers pulserende område.

Atmosfæren er god, servicen i top, maden i særklasse - amerikansk inspireret og serveringen hurtig - What's not to love!

Vi vender gerne tilbage igen.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 815camillaa
Anmeldt 15. maj 2019 fra mobile enheder

15.05.2019
Hyggeligt lille sted, med vidunderligt mad og en dejlig betjening af Daniela.
Vi kan kun anbefale dette sted!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, tomvestergaard
Anmeldt 17. september 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækkert mad og rigtig god betjening, bestemt et besøg værd hvis du er i området, lad dig ikke snyde af restaurantens udseende.!

Dato for besøg: september 2018
Tak, KimPalm

Har du været i The Loft? Fortæl om dine oplevelser!