“Lækkert”

Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Monti
Anmeldt 3. maj 2022

God service god mad som kom lyn hurtigt gode anbefalinger på vine alt var godt forret hovedret dessert

Dato for besøg: april 2022
1  Tak, Morten E

Anmeldt 22. august 2019 fra mobile enheder

Fra ende til anden var det utrolig ringe. Overpris og dårlig kvalitet af bøf samt pizza. Elendig og ansvarsløs personale og restaurant chef i sort trøje. Bøffen serveres uden noget til, men 50% af kødet er ikke spiseligt. Hold jer langt væk. Mi

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, AMarstrand
Anmeldt 22. oktober 2018 fra mobile enheder

Pizzaen var ikke god. Bunden var blød og osten var kvalmende fed. Pølsen var dog god og trækker op. Bestilte lille øl men fik medium.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Frans S
Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Glimrende pizzaer men resten lidt sløvt. Okay servering, men desværre ikke bedre end okay. Fint til en frokost.

Dato for besøg: august 2017
Tak, frederikkron
Anmeldt 23. april 2016

Jeg kan godt lide, at man får det, man regner med. Her forventede vi ikke den store gourmetoplevelse, men et hurtigt og godt italiensk måltid - og det fik vi!! Det er et sted, der opsøges såvel af lokale som af turister. Det har sin lidt egen atmosfære, og her gives en god service!!

Dato for besøg: april 2016
Tak, SteenJA

Rejsende, der kiggede på Chicco di Grano, kiggede også på

Har du været i Chicco di Grano? Fortæl om dine oplevelser!