“God beliggenhed - god oplevelse”
Anmeldelse af Ristorante Carlo Menta

Ristorante Carlo Menta
nr. 4.160 af 13.073 Restauranter i Rom
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Trastevere
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 6. juli 2016

Vi har været her flere gange. Denne restaurant er en god restaurant hvis du ønsker at spise en frokost eller en pizza. Det er ikke en eksklusiv restaurant, men maden er rigtig god og priserne er gode - man kan få en pizza til 5 euro. En udmærket restaurant for unge, da Trastevere bydelen i Rom har en rigtig dejlig livlig atmosfære ud og caféer og restauranter er billigere end i andre dele af Rom, hvor de mere berømte seværdigheder findes.

Tak, Helle O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original

Anmeldt 4. maj 2016 fra mobile enheder

Vi bestilte et bord på denne restaurant da vi er et stort selskab på seks og vi ville spise udenfor. Vi ankom til restauranten og der var allerede udsolgt men vores bord var klar. Vi bestille blandet antipasti til bordet og maden kom hurtigt og meget af det, derefter bestilte vi tre gange grillet lam og to forskellige pastaretter og en gang seafood alle retterne var fantastiske men der er kun en ting som ikke er i orden og det er at maden ikke kom samtidig. Vi bestilte huset rødvin, lidt tynd og en huset hvidvin denne var god og lidt vand. En god oplevelse til små penge.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 510flemminga
Anmeldt 22. september 2015 fra mobile enheder

Bestilte en dejlig 3- retters frokost menu.... Fine, små veltillavede retter serveret af venligt og smilende ppersonale personale

Dato for besøg: september 2015
Tak, MariaB518
Anmeldt 15. juli 2014

Man sidder tæt ved bordene, men atmosfæren er god, og de har virkelig lækre pizzaer - måske de lækreste, vi fik i Rom - til ingen penge.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, Family_Denmark_2009
Anmeldt 8. november 2013 fra mobile enheder

Priser på pizza 2-6 euro!! God mad og hurtig betjening.....! Kan klart anbefales. Er et sted vi klart kan anbefale.!!!!!!!!!!!!!

Tak, clausmaersk

Rejsende, der kiggede på Ristorante Carlo Menta, kiggede også på

Har du været i Ristorante Carlo Menta? Fortæl om dine oplevelser!