Anmeldt d. 9. april 2017 fra mobile enheder

Smukt hotel og fantastisk service! Dejligt område i det hyggelige kvarter Trastevere, 5 minutter til de bedste restauranter og rigtig god morgenmad på hotellet. Dejlig solrig have oh terrasse på toppen af bygningen hvor man kan se Roms attraktioner :)

Dato for ophold: april 2017
Tak, siffer7
Anmeldt d. 25. februar 2017

Fik værelse med udsigt til deres flotte have, dermed ingen trafik larm. charmerende gamme kloster lavet om til hotel, og bevaret det gamle udseende. Dejlig rene værelser. Fin morgenmad, i hyggelig omgivelser.

Værelsestip: Værelse med udsigt til haven, ingen trafiklarm så. Tæt på undergrundstog.
Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Mette N
Anmeldt d. 20. november 2016

Et fint, hyggeligt hotel med historie og stemning.
God service og skønt område tæt på små hyggelige restauranter, barer og cafeer.
5 minutters gang til broen over til Det Gamle Rom. Ca. 20 minutters gang til Vatikanet og 30 minutter til Colosseum.

Udmærket morgenmad og fine værelser.
Vi var afsted i november, så oplevede desværre ikke haven eller tagterrassen.

Dato for ophold: november 2016
Tak, MBBerte85
Anmeldt d. 16. august 2016 fra mobile enheder

Perfekt lokation - tæt på mange ting i ROM. Hyggeligt hotel - men i forhold til prisen var der ikke så meget service eller luksus som man kunne have ønsket.. Tagterrasen var ifølge personalet kun "til pynt" på trods af at de havde reklameret for den. Ingen stole eller borde eller noget, hvilket gjorde den ubrugelig. Værelset var rent nok, men det varme vand var begrænset. Desuden intet strygejern og ej heller mulighed for at benytte altanen, da der heller ikke her var møbler til det. Desuden havde de sat 1,5 meter højt hegn op for den og vi delte altan med højlydt nabo.
Morgenmaden var okay, ikke noget særligt men der var det der skulle være.

Dato for ophold: august 2016
Tak, tobchristen89
Anmeldt d. 2. august 2015 fra mobile enheder

Er man på kærestetur i Rom er dette hotel fantastisk! Det ligger lige i smørhullet, Trastevere. Der er passende afstand til restauranter og barer og kun en halv times gåtur til Piazza Navona.

Servicen på hotellet er i top og morgenmaden er rigtig god. Min mand og jeg havde absolut intet at klage over!

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Julie P