Anmeldt 25. februar 2017

Fik værelse med udsigt til deres flotte have, dermed ingen trafik larm. charmerende gamme kloster lavet om til hotel, og bevaret det gamle udseende. Dejlig rene værelser. Fin morgenmad, i hyggelig omgivelser.

Værelsestip: Værelse med udsigt til haven, ingen trafiklarm så. Tæt på undergrundstog.
  • Overnattede: januar 2017, rejste med venner
Tak, Mette N
Anmeldt 20. november 2016

Et fint, hyggeligt hotel med historie og stemning.
God service og skønt område tæt på små hyggelige restauranter, barer og cafeer.
5 minutters gang til broen over til Det Gamle Rom. Ca. 20 minutters gang til Vatikanet og 30 minutter til Colosseum.

Udmærket morgenmad og fine værelser.
Vi var afsted i november, så oplevede desværre ikke haven eller tagterrassen.

• Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, MBBerte85
Anmeldt 16. august 2016 fra mobile enheder

Perfekt lokation - tæt på mange ting i ROM. Hyggeligt hotel - men i forhold til prisen var der ikke så meget service eller luksus som man kunne have ønsket.. Tagterrasen var ifølge personalet kun "til pynt" på trods af at de havde reklameret for den. Ingen stole eller borde eller noget, hvilket gjorde den ubrugelig. Værelset var rent nok, men det varme vand var begrænset. Desuden intet strygejern og ej heller mulighed for at benytte altanen, da der heller ikke her var møbler til det. Desuden havde de sat 1,5 meter højt hegn op for den og vi delte altan med højlydt nabo.
Morgenmaden var okay, ikke noget særligt men der var det der skulle være.

Overnattede: august 2016
Tak, tobchristen89
Anmeldt 2. august 2015 fra mobile enheder

Er man på kærestetur i Rom er dette hotel fantastisk! Det ligger lige i smørhullet, Trastevere. Der er passende afstand til restauranter og barer og kun en halv times gåtur til Piazza Navona.

Servicen på hotellet er i top og morgenmaden er rigtig god. Min mand og jeg havde absolut intet at klage over!

Overnattede: juli 2015, rejste som par
Tak, Julie P
Anmeldt 8. november 2013

Et fantastisk hotel, med en fantastisk morgenbuffet.
Rigtig god beliggenhed og et meget charmerende hotel.
Dejligt værelse og en skøn gårdhave, hvor morgenmaden kan nydes
Ingen fitness og restaurant, så derfor ingen anmeldelse.
Til gengæld ligger det i Trastevereområdet med et hav af gode og hyggelige restauranter.

• Overnattede: juli 2013, rejste som par
1  Tak, Eis1963