“Ikke pengene værd!”

Al Cardello
nr. 12.089 af 13.475 Restauranter i Rom
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Monti

Hyggeligt sted men da regningen kom var der en masse på vi enten ikke havde bestilt eller fået som eksempelvis brød og service som tilsammen kostede 10euro. Det blev pludselig en meget dyr oplevelse og betjeningen blev meget aggressiv da jeg spurgte ind til regningen

Dato for besøg: juni 2022
Tak, sofieevelinat

Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Faldt for fristelsen, det ligger nede i en kælder der ser hyggelig ud
Men vælg noget andet istedet, pris og kvalitet og portioner hænger ikke sammen

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, PerVil
Anmeldt 30. maj 2019 fra mobile enheder

Dejlig mad og skøn betjening. Hyggeligt! Var der i 2018 så vi ville meget gerne det samme sted igen. Vi blev ikke skuffede

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Tina J
Anmeldt 22. marts 2016 fra mobile enheder

Det var frokost, det var det bedste man kan sige om maden, der absolut ikke smagte af noget. Betjeningen var elendig, tæt på uhøflig

Dato for besøg: marts 2016
Tak, GLenzing
Anmeldt 24. juli 2015 fra mobile enheder

Når man kommer Al Cardello bliver du mødt af ejen Bibiana og hendes fantastiske dejlige humør og glade smil, mig og min kæreste blev anbefalet stedet af vores Tour guide Steve .... Wow sikken en mad oplevelse mig som aldrig lammekød fik smagt det hos Bibiana hold op det smagte slet som jeg ellers har fået det herhjemme det er en drøm og vi fik ny bagt brød med selvdyrket tomater fra baghaven en fornøjelse og en pasta som smagte helt fantastisk så alt i alt en vidunderligt sted og spise når man er i ROM
Gør jer selv den oplevelse som har fået

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Brianlindhardt

Rejsende, der kiggede på Al Cardello, kiggede også på

Har du været i Al Cardello? Fortæl om dine oplevelser!