“Lokalopgør i ROM Igen en rigtig”
Anmeldelse af Casa Bleve

Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Privat spisested, Reservationer
Kvarter: Centro
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Lokalopgør i ROM
Igen en rigtig god oplevelse at opleve en restaurant hvor DU er i centrum fra start til slut
Absolut et 5 stjernet spisested , glæder mig til næste gang som er er til Maj

Anmeldt 28. august 2019 fra mobile enheder

Simpelthen den bedste restaurant Jeg har spist på de 44 gange Jeg har været i ROM
Lokaler , mad & vin , waaaauh

Dato for besøg: august 2019
Anmeldt 26. april 2019 fra mobile enheder

Dejlig restaurant i den dyre ende , til gengæld er alt fra modtagelse til menu & drikkevare super lækkert
Prøv deres svinekæber kogt i sød rødvin , wauw
3 personer 250 euro

Dato for besøg: april 2019
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Er kommet her mange gange, og Bleve har aldrig skuffet. Servicen er høj og maden, samt råvarerne er sublime og i høj kvalitet.
Uden tvivl et besøg hver!

Dato for besøg: juli 2018
Tak, emilieterney
Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Vi blev vel modtaget, og vi hilste på stedets mater, som hele vejen igennem “mødte os” og gav os oplevelsen af personlig service. Gode råvarer, og mest fint tilberedt. Min mands bøf skulle dog have været let tilberedt, men var nærmest gennemstegt. De tilbød at tage den retur, men pga tid (vi havde børn med) afviste han selv. Vi fik dog kompensation med dessertvin, der var lækker. Vi valgte en Dei til maden og den var som altid fantastisk. Servicen var imødekommende og rar, men ikke helt op til standard i fht pris - hvis man måler mod eks fransk standard. Men, vi havde intet ellers at sige. Af italiensk standard af mad, var det lækkert.
Havde vi haft flere aftener i Rom, så havde vi nok genbesøgt denne lille perle. De små finesser trækker dog ganske lidt ned i den samlede bedømmelse - men anbefalingen bør stå helt klar. En dejlig oplevelse. Vi var vilde med stedets matriark.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, GOD1234567

Har du været i Casa Bleve? Fortæl om dine oplevelser!