“Glimrende pizza!”
Anmeldelse af Sorbillo

Sorbillo
Book med
Sorbillo er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 61 af 2.964 Restauranter i Napoli
Køkkener: Europæisk, Italiensk, Pizza
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 18. juli 2017

Sorbillo serverer glimrende pizzaer efter traditionel napolitansk opskrift. Der er mange forskellige pizzaer at vælge imellem, så der er helt sikkert noget til enhver smag. Vi kom forholdsvist hurtigt til, men da det er et populært sted, skal man være opmærksom på, at der kan forekomme ventetid - særligt hvis man er i selskaber større end 4.

Tak, Grauen
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 12. april 2017 fra mobile enheder

Vær parat til en lang kø, men det går alligevel ret hurtigt. Bliv skrevet op ved døren. God og hurtig betjening og gode pizzaer. Om det er de bedste i Napoli ved jeg ikke, men atmosphære og buzz gør det til,en oplevelse

Tak, Kirsten H
Anmeldt 27. marts 2017

Det er er stor oplevelse at komme på Sorbillo. For det første, så er deres pizzaer rigtig gode, deruderover er det forfriskende at opleve italienerne opleve effektivt og med et smil på læben. De håndterer den lange kø super effektivt med en liste, som folk skrive op på, og så kaldes de ind, når der er et bord klart. Stedet er stort, pizzaerne kommer hurtigt og alle arbejder effektivt.
Vi var heldige. Vi kom på en hverdagsaften fem min. i kl. 19, hvor de åbner. Vi gad egentlig ikke køen, men stillede os i den, for at se hvor langt vi kom. Utroligt nok var vi det tredje sidste par, der blev lukket ind, inden de skrev folk på lister.
Stedet ligger centralt i byen, så kommer du på besøg, er det helt klart et besøg værd, både grundet pizzaerne men også den kulturelle oplevelse.

Tak, Merlot223
Anmeldt 12. oktober 2015 fra mobile enheder

Ville prøve den bedste pizza i Napoli. Og det krævet tålmodighed. Man venter udenfor efter at være blevet skrevet op. Man råbes op i højttaler når det bliver borde ledige. Heldigvis god tid indenfor og man føler dig ikke presset af de mange der står udenfor. Det er meget billigt, og man kan let gå et måltid til under 10 euro. Vi fik 2 pizze, vand og en halv liter vin til 25 euro - og en oplevelse - pizzaerne var gode af den napolitanske bløde model, men nærmest samme kvalitet som vi har fået andre steder.

Tak, Bente N
Anmeldt 6. juli 2015 fra mobile enheder

Rigtig lækker pizza i top klasse med virkelig gode økologiske råvarer. Husets hvid vin er også økologisk og meget meget lækker... Love this place

Tak, ABBoss

Rejsende, der kiggede på Sorbillo, kiggede også på

Napoli, Province of Naples
Napoli, Province of Naples

Har du været i Sorbillo? Fortæl om dine oplevelser!