“Fantastisk spiseoplevelse”

L'Antica Trattoria
nr. 24 af 319 Restauranter i Sorrento
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 20. august 2016 fra mobile enheder

Vi blev anbefalet stedet af vores guide fra Gislev Rejser. Det var en rigtig god anbefaling! Maden, serveringen og stedet var simpelthen bare perfekt - vore bedste anbefalinger videregives hermed

Dato for besøg: august 2016
Tak, Torben H

Anmeldt 19. august 2016 fra mobile enheder

Vi har besøgt denne restaurant og haft en særdeles god oplevelse. Fantastisk vin og mad. Utrolig dejlig betjening. Vi kommer bestemt igen.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Betteruth
Anmeldt 16. juni 2016

Vi fik restauranten anbefalet af vor guide fra Gislev Rejser. Det var simpelthen super super. Vi valgte menuen: Light - og det var et perfekt valg

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Keld L
Anmeldt 27. marts 2016

Selvom restauranten ligger I Sorrento med store grupper krydstogtsturister gående lige forbid, så bar restauranten ikke præg af det. I den hyggelige gårdhave fik vi en forrygende frokostmenu med bl.a. fyldte zucciniblomster, som de er kendt for. Med en næsten helt lokal hvidvin fra Campi Flegrei var måltidet fuldendt.

Dato for besøg: september 2015
Tak, advobie
Anmeldt 6. april 2015

Meget hyggeligt og god mad. Mange af restauranternes i sorrento er turistfælder men ikke her. Vil helt sikkert anbefale stedet

Dato for besøg: marts 2015
    • Stemning
2  Tak, lenasl

Rejsende, der kiggede på L'Antica Trattoria, kiggede også på

Sorrento, Province of Naples

Har du været i L'Antica Trattoria? Fortæl om dine oplevelser!