“Virkelig god restaurant!”
Anmeldelse af Ristorante Bagni Delfino

Ristorante Bagni Delfino
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Smuk udsigt, Romantisk, Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi spiste blæksprutter til foret, som carpaccio og friterede. Super lækkert og rigeligt. Derefter spagetti vongole og risotto med skaldyr. Super lækkert og store portioner. Rigtig god service. Vi kommer igen!

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Lwrona

Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 16. januar 2017 fra mobile enheder

Dejlig restaurant med absolut en fantastisk udsigt, så sørg for, at du bestil i forvejen som det er som regel booket op dage i forvejen.

Store portioner og den bedste måltid, jeg havde i min tid i Italien. Vidunderlig frisk fisk og fantastiske desserter.

Tak, Rebecca O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Anmeldt 12. august 2016 fra mobile enheder

Restauranten er ganske hyggelig med rigtig god betjening. Lidt udfordringer med vinden, da en del af den ligger på molen.
Maden var af blandet følelser, da maden smagte af meget, men en række af muslinger havde sand i sig, hvilket ødelagde en del.
Til hovedret blev der bestilt frisk tun og pasta, men tunen minde mest om en omgang dåsetun.
Restauranten gjorde det godt bed vi fik en ny hovedret. Som i lighed med foret bestod af muslinger, som stadig havde meget sand i sig.
Pastaerne var meget al dente.
Når dette ses i betragtning af restauranten ligger 150-200 % over de øvrige restauranter skuffet det meget.

Dato for besøg: august 2016
1  Tak, Morten H
Anmeldt 29. juli 2015 fra mobile enheder

Vi gik derned fra vores hotel for at reservere bord til lørdag aften, men desværre var alt udsolgt. Så vi valgte at spise frokosten det. Det bar rigtig god mad. Udsigten over vandet var fin og helt sikkert et sted jeg gerne vil komme igen.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Bo73H
Anmeldt 16. august 2013

Det er simpelthen en perle, som skal prøves. Du sidder med fødderne en halv meter over havet på en pier i forbindelse med en rigtig lille perle af en havn i Sorrento. Byen er et voldsomt turistet område under eet, men der er noget autentisk over denne restaurant, og ikke mindst over den lille havn, hvor den ligger. Da vi var der kunne vi følge hvordan en fisker satte garn få meter fra os, og helt åbenbart ved hjælp af sin store dreng, som betjente årerne, og lillebror, som bare var med. Maden var frisk og god seafood. Ikke en finger at sætte på noget, men selvfølgelig heller ikke vildt nyskabende. Fin betjening. Husets vin, som var en hvidvin af fuldstændig ukendt oprindelse (for mig), var faktisk overraskende god. Anbefales!

Dato for besøg: august 2013
1  Tak, Linde58

Rejsende, der kiggede på Ristorante Bagni Delfino, kiggede også på

Sorrento, Province of Naples

Har du været i Ristorante Bagni Delfino? Fortæl om dine oplevelser!