“Hyggeligt”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 14. juni 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god atmosfære. Vi fik risotto med rejer og citronsauce. Smagte dejligt og friskt.

Tak, Cathrine M

Anmeldt for 26. oktober 2015

Serviceminded personale, veltillavet mad, placeret på hyggeligt lille torv væk fra hovedstrøget. Bedste spiseoplevelse i Amalfi. Deres risotto med rejer var super.

Tak, Inge A
Anmeldt for 14. oktober 2015 fra mobile enheder

Vi følte os bare på alle måder rigtig godt tilpas. Fremragende pasta og lasagne og sublim dessert! Kan varmt anbefales.

Tak, Marian K
Anmeldt for 13. oktober 2015 fra mobile enheder

Maden og betjeningen er gennemsnitlig, pastaen god men hovedretten med kalv er kedelig. Der findes bedre spisesteder.

Tak, Felix L
Anmeldt for 9. september 2015 fra mobile enheder

Jeg var her i 2014 og var virkelig imponeret af maden, men jeg vil sige jeg blev lidt skuffet i år. Det virker som om de er gået over til nogle lidt billigere løsninger desværre og personalet virkede ikke helt så oplagt.

Tak, Ina G

Rejsende, der kiggede på L'Abside, kiggede også på

Har du været i L'Abside? Fortæl om dine oplevelser!