“Fantastisk mad og servering på et dejligt lokalt og hyggeligt sted”
Anmeldelse af La Capannina

La Capannina
nr. 7 af 115 Restauranter i Amalfi
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 6. november 2017

Fantastisk mad med super god servering.
Har spist mange gode fisk, pasta retter, pizza og andet der.
Vinen er lokal og fantastisk god.
Har spist der mange gange og fornøjelsen har været stor hver gang.

Dato for besøg: november 2017
Tak, AlexandraBlomster

Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Smukt anrettet, super lækre råvarer og hyggelig betjening med et italiensk glimt i øjet. Priser der er til at betale og en fantastisk udsigt. Turen nede fra Amalfi havn op til restauranten i Amalfi Hills er helt klar værd at tage, når der venter mad af så høj kvalitet.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, Inspire722997
Anmeldt 4. juni 2017

Restauranten er beliggende i den lille by Pogerola, Maden er superlækker og betjeningen er helt i top. Der er lækre frokostretter på menuen. Også mange vegetar-muligheder. Deres er en rigtig god service. Og samtidig kan man nyde den smukke udsigt fra stedet. Kan absolut anbefales, hvis man gerne vil opleve livet på de mindre steder udenfor turist-byerne.

Dato for besøg: maj 2017
1  Tak, HannaR680
Anmeldt 18. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var fem personer der besøgte denne restaurant og vi blev modtaget af personalet med åbne arme og vi fik anvist en bord midt i restauranten ved vinduet så vi også kunne nyde udsigten. Vi valgte to forretter og fem hovedretter og vine fra Toscana. Maden kom hurtigt og var flot anrettet og velsmagende, derefter kom hovedretterne selvom vi valgte fire forskellige og de kom samtidige og alle flot anrettede og var velsmagende og vinen passede godt til. Stedet er absolut et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 510flemminga
Anmeldt 5. oktober 2015

Søger du efter et sted med virkelig dejlig mad og super atmosfære, så er dette det helt rigtige sted. Det er en af de restauranter vi altid besøger flere gange, når vi er i Amalfi. Beliggenheden i Pogerola med udsigt over Valle di Moulini er virkelig dejlig.

Dato for besøg: september 2015
Tak, j_rne

Rejsende, der kiggede på La Capannina, kiggede også på

Har du været i La Capannina? Fortæl om dine oplevelser!