Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 43,30 $
fra 165,86 $
fra 30,94 $
Anmeldt d. 20. februar 2020

Hyggelig og autentisk by. Mange restaturanter og steder at besøge. Dejlige små byer i nærområdet der er et besøg værd. Undgå at komme her i højsæson.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, bowacker
Anmeldt d. 10. juli 2019 fra mobile enheder

Hyggelig, bydelen har en fantastisk historie. Fremragende mad. Vi boede i et grotte hotel med spa bad i kælderen, god par oplevelse

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, HansD962
Anmeldt d. 1. august 2018 fra mobile enheder

Et sted man bør besøge en gang i livet. Tænk sig at gå/bo et sted der har været beboet i 8.000 år vildt fascinerende.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, 629finnp
Anmeldt d. 31. marts 2018 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed på kanten af Matera canyon. Smukke bygninger i lysegul sandsten og tegltag med munke og nonner. Smalle stræder og trapper giver god motion.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, thomaspZ3960EP
Anmeldt d. 2. marts 2018 fra mobile enheder

Meget smuk by med nogle meget smukke kig udover byen.
Et besøg værd hvis man er i regionen.
Masser af cafeer osv...

Dato for oplevelse: oktober 2017