“Meget charmerende sted.”

Prisklasse: 9 US$ - 16 US$
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Centro
Anmeldt 14. oktober 2019

Meget charmerende sted. Hvor der bliver puslet om alle kunderne. Super god morgenmad, alt frisklavet . Der kommer jeg gerne igen.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, 703allanj

Anmeldt 30. september 2019 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted med en sød betjening. Vi spiste spansk omelet samt croissant med kaffe og frisk juice. Kan kun anbefales.

Dato for besøg: september 2019
Tak, barberrawine
Anmeldt 22. marts 2018 fra mobile enheder

Vi fik deres menu med forret, hovedret og dessert inkl vin og kaffe for kun 12€, Super fint velsmagende og hurtigt serveret. Betjening særdeles venlig og opmærksom. Hvis man gerne vil prøve noget anderledes, end de turistede steder, bør dette sted være et besøg værd.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, troelsg2013
Anmeldt 26. februar 2018 fra mobile enheder

Hvis man er træt af de store kaffekæder, som ligger overalt i Madrid, så skal man tage her forbi og drikke sin kaffe.
Stedet er hyggeligt og autentisk! Ejeren var til stede både på gulvet og bag disken. Man følte sig budt velkommen, som var det i eget hjem.
Man skal dog være opmærksom på, at der først serveres frokost efter 13.30. Så jeg endte med en kaffe.
Jeg betalte knap 20 danske kr. for en cafe latte. Det bliver vidst ikke billigere.
Et besøg værd.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, JulieLund
Anmeldt 7. februar 2017

Spiste sen morgenmad her - spansk omelet, skinke og salat og den lækreste friskpressede appelsinjuice. Meget hyggelig og levende indretning. Afslappet sted.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Christina H

Rejsende, der kiggede på Matilda, kiggede også på

Madrid, Madrid (område)

Har du været i Matilda? Fortæl om dine oplevelser!