Anmeldt d. 8. juli 2017

Solorejse 19. - 23. juni. Har før boet på hotel i Madrid, men Atlántico ta´r prisen. Et udpræget "voksen"-hotel. Venlig, effektiv service fra engelsk-talende personale (lobby og restaurant). Spotfrit eneværelse (602) med rengøring hver dag. Air-con. Minibar. Cable TV (CNN og BBC bl.a.). Velfungerende badeværelse. Og så var der TYST, selv om hotellet ligger ud til den pulserende, trafikerede Gran Via (Madrids svar på New Yorks "Broadway"). Morgenmad kan anbefales (€12): frisk, veltillavet, rigeligt ta´-selv-bord. Tagterrasse på 9. etage: flot udsigt over Madrid (bar åben fra 15 til 23). Madrid er en udpræget "gå-by" og hotellet ligger tæt på mange seværdigheder, så på med traveskoene og afsted! (Prado-museet, Retiro-parken, Plaza Mayor og Santa Ana....)
Men husk væske. Sommeren er varm i Madrid (38¤ da jeg var der) - men det er tør varme heldigvis. Transport: metro 100 m. Spisesteder og lokalkolorit lige nord for hotellet i bydelen Chueca. Er der tid: ta´ til Toledo (spændende arkitektur) med tog fra Atocha-stationen (syd). ½ times kørsel hver vej (€12,90).

• Overnattede: juni 2017, rejste alene
Tak, johnlilliendahll2017
HotelAtlanticoMadrid, Assistant Director hos Hotel Atlantico, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. juli 2017

Kære Kunde johnlilliendahll2017:

Tak for din besvarelse af vores spørgeskema undersøgelse vedrørende dit seneste ophold på vores hotel.

Jeg sætter pris på din besvarelse, og jeg kan forsikre dig, at mine medarbejdere og jeg vil anvende din henvendelse i vores fortsatte arbejde med, at skabe gode oplevelser og omsorg for vores gæster.

Med venlig hilsen,
Eva Garcia-Assistant Director

Anmeldt d. 20. august 2015

Min kone og jeg benyttede dette hotel i 7 dage. Nu har vi begge trods alt rejst en del, og vi har derfor oplevet en del hoteller. Men aldrig har vi oplevet et så godt hotel med så stor fokus på gæsterne.
dag 2, da vi kom hjem efter en lag dag i byen, lå der en frugtkurv på sengen med en besked, hvor manageren takkede os for at have valgt deres hotel.
Vi forlod hotellet på forskellige tidspunkter, nogen gange om morgen, middag eller aften, endda også om natten, men stadigvæk blev vores værelse gjort rent. Det overraskede mig endda, at vi en dag forlod hotellet i 1 time, hvor jeg så havde glemt min pung på værelset. Da vi kom op, var værelset gjort rent.
Værelset var et lille og hyggeligt værelse med dejlig udsigt til byen.
Da jeg i en positiv vending fortalte receptionen, at værelset var lille og hyggeligt, tilbød de med det samme at give os et større værelse uden merbetaling. Vi sagde dog nej tak, idet vi var helt forelsket i det værelse.
Det er absolut ikke sidste gang vi besøger dette hotel.
1000 stjerner herfra.

• Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Hassan M
Svar fra ledelsen:Svarede 21. august 2015

Kære Kunde Hassan M:

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 18. januar 2015

Rigtigt flot hotel med imødekommende personale. Ligger på Madrids "broadway", Gran Via, hvor alle butikkerne ligger. Hotellet er desværre under renovering, hvilket gjorde at alle vinduer var lukket til - og deres (som det ser ud på billederne) fantstiske terrasse var lukket fulstændig af :(

• Overnattede: januar 2015, rejste som par
Tak, Cassandra Angel... S
HotelAtlanticoMadrid, Assistant Director hos Hotel Atlantico, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. januar 2015

Kære Kunde Cassandra Angel... S:

Med venlig hilsen.

Anmeldt d. 30. december 2014

Boede på hotellet i 2012 og var mere end tilfreds, hvorfor vi bookede dette hotel igen for 5 nætter i julen 2014.Opholdet var også denne gang uden noget at beklage sig over. Hotellet har en fremragende beliggenhed med gåafstand til alle seværdigheder og shopping muligheder samt masser af fremragende spisesteder "bagved" i Chueca. Værelset (705) var stort med god seng og skabsplads. Meget renligt på hotellet. God service generelt. Stor og god morgenbuffet hvor der er noget for alle - friskt og veltillavet. Vil absolut vælge dette hotel igen ved næste besøg i Madrid.

• Overnattede: december 2014, rejste som par
1  Tak, Michael L
HotelAtlanticoMadrid, Assistant Director hos Hotel Atlantico, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. december 2014

Kære Kunde Michael L:

Tak for din tid og på gensyn

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 9. juli 2013 fra mobile enheder

Det er et af de bedste hoteller vi har været på i Europa i denne prisklasse. Vi boede på værelse 708. Et perfekt værelse (meget stort), 2 små altaner, lækkert badeværelse, god seng, mange ekstra ting såsom 2 føntørrer, bidet, strygejern, barskab/køleskab, radio i alle rum, god skabsplads og mange andre finesser. God beliggenhed.

• Overnattede: juli 2013
Tak, Fru_Tang
HotelAtlanticoMadrid, Assistant Director hos Hotel Atlantico, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. juli 2013

Kære Kunde Fru_Tang:

Tak for din tid og på gensyn