“Fantastisk sted”

Køkkener: Fisk og skaldyr, Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Salamanca
Anmeldt 18. maj 2019

Lækker mad, fantastisk betjening og rigtig god pris. 9 mand afsted, 8 retters menu 630 for alle inkl. Drikkelse. Så absolut et besøg vær. Men spis ikke for meget mad i løbet af dagen, men får RIGTIG MEGET mad.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, katja s

Anmeldt 14. april 2019 fra mobile enheder

Fantastisk stemning, service og virkelig lækker mad. Afslappet atmosfære og ikke showcase mad i røg og damp, men lækkert anrettet med fokus på smag. Urimeligt billigt.

Dato for besøg: april 2019
Tak, steenw2013
Anmeldt 12. april 2019

Fremragende mad, service og vine. Vi var 6 personer, som fik en god oplevelse på denne restaurant. Vi fik lækre tapasretter og alt var helt igennem godt og lækkert. restauranten har masser af gode vine, drinks og cocktails. Personalet var søde, servicemindet og gav os en dejlig fornemmelse af, at vi var velkomne.
Alt i alt havde vi en fantastisk aften og ingen af os vil tøve med at komme tilbage.

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, 772KimN
Anmeldt 1. november 2018 fra mobile enheder

Fantastisk mad, og endnu mere fantastisk service! Efter oplevelsen her kan man virkelig forstå, hvorfor der er så mange positive anmeldelser omkring stedet. Imponerende!

Dato for besøg: november 2018
Tak, jonaswinther1986
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Vi blev imødekommet af en sød tjener ved navn Alin, man følte sig velkommen fra start. Hyggelige omgivelser og tilpas stille baggrundsmusik, generelt meget behageligt besøg, med et meget opmærksomt og smilene personale, vi manglede ikke noget på nogen tidspunkter. Virkelig smagfuld og lækker middag, fantastiske forretter og lækker hovederetter også, tilpas store portioner og en god Cheesecake til dessert. Alt i alt en god uforglemmelig oplevelse, hver og besøge igen og klart anbefalelsesværdigt. Vi gik glade derfra.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Frida S

Rejsende, der kiggede på Los Montes de Galicia, kiggede også på

Madrid, Madrid (område)

Har du været i Los Montes de Galicia? Fortæl om dine oplevelser!