Retiro-parken (Parque de Retiro)

Google
Sådan kan du opleve Retiro-parken (Parque de Retiro)
fra 10,83 $
fra 22,85 $
fra 26,46 $
fra 43,30 $
Anmeldt d. 12. februar 2020

Meget hyggelig park med en sø til at sejle rundt i. Bare vejret er nogenlunde er det et dejligt sted.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, tommikkelsen
Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

En dejlig Park midt i storbyen, hvor man kan slappe af. Vi gik en tur og nød virkelig roen og omgivelserne

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Thorsteds
Anmeldt d. 4. november 2019 fra mobile enheder

En absolut god gåtur i parken til søen, hvor man kan leje en robåd, hvis man har lyst. Flot monument ved søen.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Karinasofieskov
Anmeldt d. 28. oktober 2019 fra mobile enheder

Masser af plads og hyggelige kroge i denne enorme park.

Desværre lidt skæmmet af gedemarkedet ved søen hvor gøglere og platugler kæmper om dine euro

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, FinnK683
Anmeldt d. 24. oktober 2019

En vandretur rundt i parken giver musikalske oplevelser. Smukke steder og bygninger kan ses. Der er gode tilbud på spisesteder.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Pedersen84