“Brunch”

Prisklasse: 2 US$ - 16 US$
Kvarter: Centro
Kvarter: Centro
Anmeldt 25. september 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt lille sted med utrolig venlig betjening og meget lækker mad, lavet af gode, spændende råvarer. Vi måtte vente 15 på et bord, men det var ventetiden værd

Dato for besøg: september 2019
Tak, Anne-Merete K

Anmeldt 25. maj 2019 fra mobile enheder

Lækkert men komme god tid. Meget dansk morgenmad som vi er vilde med. Er du sulten kan du sagten spise både grød og et stk rugbrød

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 666mettep
Anmeldt 23. april 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, hvor der bliver lagt vægt på sunde gode råvarer.
Det kan dog være svært at finde, eftersom facaden er meget enkel.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Inger F
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde et fantastisk besøg på denne lille perle, da vi fik serveret en simpel men utroligt velsmagende morgenmad.
Stedet ligger lidt væk fra en travl hovedgade, hvilket giver en dejlig ro over restaurant.

Dato for besøg: juli 2018
2  Tak, OliverN349
Anmeldt 14. maj 2018 fra mobile enheder

Super betjening og de bedste retter til morgenmad - vild med deres Granola og ægge-retter - vi droppede hotellets morgenmad og gik kun på Plenti❤️

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, F5064KUjohnp

Rejsende, der kiggede på Plenti, kiggede også på

Madrid, Madrid (område)
Madrid, Madrid (område)

Har du været i Plenti? Fortæl om dine oplevelser!