Google
fra 63,59 $
fra 47,70 $
fra 117,58 $
Anmeldt d. 25. februar 2016 fra mobile enheder

Virkelig en oplevelse hvis man er på ferie på Costa del sol eller i området. Vi var på the rock med et selskab med rigtig god guide som fortalte alt hvad der var værd at vide. Vi så de smukke udsigts punkter og vi oplevede også flere aber på vejen. Fed tur.

Dato for oplevelse: februar 2016
2  Tak, beginal
Anmeldt d. 10. januar 2016

The Rock er et helt specielt sted som jeg klart kan anbefale at man besøger. Udsigten, stedets historie og det hele gør det til noget ganske særlig.

Dato for oplevelse: juli 2015
2  Tak, Nordvestpolen
Anmeldt d. 29. december 2015

Vi var der i julen 15.
En af de mest overraskende og fantastiske oplevelser i mit liv.
Sikke en udsigt og sikke en historie.

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, boh917
Anmeldt d. 12. december 2015

Her er tale om en klippe og intet andet. En lille by for foden med romantiske restauranter og masser af turist salg af div "toldfri" varer. Ikke spor billigt i øvrigt. Selve klippen byder på enestående natur, hvor man i godt vejr har udsigt til den anden side af strædet. Turen op af klippen foretages oftest i overfyldte minibusser, og prisen er endda mere end pebret. Men forsøg end ikke at gøre turen i egen bil, for det første tager det utroligt lang tid at passere grænsen fra Spanien til England, og for det andet er det næsten sikkert og vist, at har man ikke skrammet bilen mod klippen, så skal aberne på toppen nok hjælpe med at fjerne lister og viskerarme. Gå turen hvis i kan finde en parkeringsplads på den spanske side, og nyd de gamle men utroligt velholdte huse i byen.

Dato for oplevelse: marts 2015
1  Tak, CMunz
Anmeldt d. 22. august 2015

Jeg tog turen op af klippen på scooter. Det var en Fantastisk oplevelse. Gør det endelig ikke i egen Bil!!! Udsigten er storslået og sjovt at se de frække lokale aber. Besøg endelig St. Michaels Cave, den er storslået

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, Liljekonval