“En perle i et turistet område”
Anmeldelse af Reina Margherita - LUKKET

Reina Margherita
Kvarter: Barceloneta
Kvarter: Barceloneta
Anmeldt 6. juli 2016

Meget nærværende betjening, god humor og fantastisk mad. De får råvarer fra Napoli to gang om ugen og holder det helt autentisk. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Christian B

Anmeldt 7. april 2016 fra mobile enheder

Rigtig god betjening men ordinær pizza. God beliggenhed ved lystbådehavn men meget simple lokaler. Skuffet i forhold til de gode anmeldelser

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, Chrisanker
Anmeldt 28. marts 2016

Her serveres pizza i ægte italiensk stil. Det emmer af at være lavet fra bunden og med sans for kvalitet. Udover pizza serveres der pasta, bl.a. en ægte carbonare drysset med sort peber som den bør være. Mange glimrende forretter og selvfølgelig italienske desserter. Det er en lille perle i Barceloneta.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, ATChristensen
Anmeldt 24. marts 2016 fra mobile enheder

Her får du ægte italiensk oplevelse. Maden, tjenerne, vinen, stemningen - alt er som i italien. Også larmen og den meget beskedne plads indendørs.

Dato for besøg: marts 2016
1  Tak, mortend955
Anmeldt 30. januar 2016 fra mobile enheder

Dette må være en af de bedste steder jeg har smagt Pizza . Min kæreste og jeg rejser tit , men dette sted er fantastisk . Pizzaen er lavet i stenovn, alt fyld , dej osv smager himmelsk & servicen er fremragende. Marcelo var super til at vejlede os. Thumbs up

Dato for besøg: januar 2016
Tak, JacobNielsenvalby