“Fin mad, mega lækker Sangria”
Anmeldelse af Restaurante La Boqueria

nr. 599 af 10.628 Restauranter i Barcelona
Kvarter: El Congrés i els Indians
Kvarter: El Congrés i els Indians
Anmeldt 30. januar 2020

Vi fik to bøffer, de var begge stegt som de skulle, men var blevet skåret ud for os, hvilket var lidt ærgerligt. Dertil var der pomfritter, men det var begrænset hvor mange der var, så vi blev ikke rigtig mætte. Man skulle købe sovs til, og der købte vi rødvinssovs, men den smagte virkelig af varm rødvin, så det var ikke til at spise. Deres sangria cava var helt fantastisk.

Tak, mariamadelsker

Anmeldt 21. september 2019 fra mobile enheder

På vores 4 dages tur til Barcelona var dette den absolut bedste madoplevelse (og de andre dage var også gode)
Store portioner af virkelig velsmagende tapas og en rigtig hyggelig stemning og god betjening få meter fra Ramblaen.
Kommer bestemt gerne igen

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, JoergenM3
Anmeldt 20. februar 2019 fra mobile enheder

Vi har fået flere forskellige retter. Både salater og paella er rigtigt gode. Jeg hader bare, at Tripadvisor bestemmer hvor mange ord, man skal skrive

Dato for besøg: februar 2019
Tak, 568riaj
Anmeldt 13. februar 2019 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse at spise her, lækker mad, god betjening og dejlig atmosfære - Vi kommer gerne igen en anden gang.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Anette B
Anmeldt 20. september 2017 fra mobile enheder

En dejlig deal med The Fork. 50% på mad, der er bare ok. Vi kom af med 47.50 euro for en tomat salat , to store steaks med pommes og grønne peber og pesto, vi delte en dejlig æbledessert. Hertil fik vi en hel flaske rødvin , to 1/2 vand. Gratis to små lime shorts.
I en sidegade til la Rambla.
Toilet på stedet.
God fornøjelse.

Dato for besøg: september 2017
Tak, kirstens204

Rejsende, der kiggede på Restaurante La Boqueria, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Restaurante La Boqueria? Fortæl om dine oplevelser!