“Hyggelig og stemningsfuld”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: El Born/La Ribera
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

En ægte spansk tapasoplevelse til billige penge. Dog stor travlhed, men alligevel glade og smilende tjenere.
Et besøg værd og bestemt ikke en Touristfælde. Åbent til sent.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Frkappel

Anmeldt 12. oktober 2015 fra mobile enheder

kom forbi i går men kunne ikke få bord til frokost - stuvende fyldt - altid et godt tegn. Ville bestille bord til frokost i dag, men de tager ikke bestillinger, men anbefalede vi kom mellem 13.00 - 13.30 det gjorde vi og fik bord til fem! Vi valgte en masse forskelligt herunder burger - virkelig god mad - lavet fra bunden! Sød betjening. Kan kun anbefale at besøge stedet. Kan sidde både ude og inde.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, tinesrejsetip
Anmeldt 2. september 2015 fra mobile enheder

Vi ventede på et bord udenfor mens vi fik en god stærk mojito.
Det kostede 15% mere at sidde udenfor men det ville vi gerne på det lækre torv.
Vi bestilte langusti, paella og andet tapas men efter at have fået alt det andet fik vi af vide at langusti var udsolgt. Øv.

Vi ville have en tomatsalat til og de lavede en særlig uden tun som på kortet. Den kostede 9 €! Det blev det dyreste måltid på hele turen alt i alt. Ikke helt det værd men ganske fin mad og venlig betjening.

Dato for besøg: september 2015
Tak, 28charlottet
Anmeldt 1. august 2015

Tapas Taller ved Santa Maria kirken er et hyggeligt sted. Vi fik en plads i baren og bestilte forskellige tapas, maden var god men den var bedre for 3 år siden. Det som gjorde Vores oplevelse super var Tjeneren/ Bartenderen Jesus han var top service minded og meget hjælpsom, Jesus lavede også drinks til os og det var en rigtig god oplevelse. Husk at prøve Jesus's mojito barcelones den var bare toppen.
Vi kommer igen næste gang vi kommer til Barcelona takket være Jesus.

Dato for besøg: juli 2015
1  Tak, BarJaica
Anmeldt 14. juli 2015 fra mobile enheder

Ligger midt på en hyggelig gade i "el born" kvarteret.
Man får rigeligt med mad for pengene. Jeg kan anbefale at købe en af deres menuer fx menu burger eller menu paella.
Hurtig service på trods af travlhed og venligt personale.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Anonym92

Rejsende, der kiggede på Taller de Tapas - Argenteria, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona
Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Taller de Tapas - Argenteria? Fortæl om dine oplevelser!