Aerobus er Barcelonas svar på dit transportbehov fra lufthavnen og ind til byens centrum.

Går turen til Barcelonas lufthavn El Prat, så kan du på en nem, billig og forholdsvist komfortabel... læs mere

Anmeldt d. 10. februar 2020
mob93761
Barcelona, Spanien
Enkel og hurtig transport til centrum

Busafgang hver femte minut. Køb returbillet via internet på fiorhånd - billigere. 30 min til... læs mere

Anmeldt d. 7. december 2019
alhjort
Århus, Danmark
Læs alle 17.777 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Barcelona
fra 39,84 $
fra 31,43 $
fra 19,92 $
fra 21,73 $
Anmeldt d. 26. juni 2016

Perfekt hvis man vil se hele Barcelona! Jeg elskede alle turende, og fik set alt der er værd at besøge bagefter! samt gav en god forståelse for hvor alt var!

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Rikke J
Anmeldt d. 27. april 2016

Bussen kører ca. hvert tiende minut lige udenfor terminalen, kører direkte til Placa Catalunya, med flere stop undervejs. Turen koster 6€ og taget ikke meget længere tid en med en taxa. God plads til bagagen.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Kirsten K
Anmeldt d. 27. april 2016

Bussen kører både til og fra Terminal 1 & 2 direkte til Placa Catalunya, med få stop på vejen.
Meget nem måde at komme fra lufthavnen til centrum.
Billetter kan købes i bussen.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Jonas E
Anmeldt d. 1. april 2016

Ved ankomst til Barcelona valgte vi at tage den nye Metro fra lufthavnen til Liceu Metro stoppestedet på Ramblaen. Det viste sig dog at metroturen tog 70 minutter, så på hjemturen valgte vi at gå hen til Placa Catalunya og tage Aerobus tidligt om morgenen. Virkelig nemt - den kører hvert 5-10. minut, og billet kan købes i automater ved stoppestedet (også med Visakort), eller hos personalet (kun kontant). Det tog 30 minutter.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, danish-joe
Anmeldt d. 28. marts 2016

Billig, hurtigt og let - en nem måde at komme til og fra lufthavnen på. For knap 11 euro får man en retur billet, i følge en lokal koster en taxa noget mere også selvom man er 4 der deler prisen. Vi kørte til Place Catalunya

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, svenwortmann