“Fin mad, hyggeligt sted, rigtig gode priser, men rigtig dårlig service!”
Anmeldelse af La Fonda

Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: El Congrés i els Indians
Anmeldt 30. januar 2020

Det var et rigtig hyggeligt sted. Vi fik mini kyllinge croquetas til forret og de smagte mega godt! Dertil fik vi Sangria som også var godt lavet. Vi fik paella seafood, men vi blev dog lidt skuffet i forhold til farven og smagen, og det vi havde forventet. Priserne var mega gode! Der hvor vi dog blev rigtig irriteret var på servicen. Så snart vi havde spist den sidste bid skyndte de sig at tage tallerknen - også da den ene af os var færdig med at spise paella, men det var den anden ikke. De kiggede næsten også over skulderen for at se hvornår den anden af os blev færdig. Lige da den sidste blev færdig spurgte de om vi skulle have kaffe eller dessert, hvilket var ret svært at forholde os til når vi lige havde spist den sidste bid mad, så vi sagde måske om lidt. Vi havde stadig halvdelen af vores sangria tilbage så den drak vi i vores tempo. Da der ingen gang var gået 10 minutter kommer tjeneren med regningen - uden vi har bedt om den. Vi havde stadig vores glas fyldt med sangria og der var stadig i kanden, så vi var nødt til at bælle resten, hvilket ikke var særlig behageligt. Vi havde ellers en fin oplevelse indtil det skete.

Tak, mariamadelsker

Anmeldt 5. juni 2019 fra mobile enheder

Sikke et fantastisk sted. Virkelig flotte omgivelser og skøn betjening, maden er veltilberedt og virkelig lækker.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, LoneS51
Anmeldt 5. maj 2019 fra mobile enheder

Nogengange kan meget siges med få ord: Helt perfekt frokost!

God service med et stort smil og fokus på kunden trods fuldstændig fyldt restaurant. Pænt og rent, hyggelige og afslappede rammer med en smagfuld indretning, priser der ikke kun matchede men faktisk overraskede ift den dejlige mad samt mængde vi fik!

Maden var HELT perfekt - sjældent har jeg fået så veltilberedt mad, hvor vi væltede os i lokale specialiteter - kartoffelomelet blæksprutte i blæk m lange sorte ris, havdyr i blæk i en paella-ret, trøfler med chokokrymmel og creme samt dejlig vin, kaffe osv... Sangría var også på menuen, men den cocktail havde vi nydt andet sted tidligere og holdt os derfor til vin og vand

En anelse ventetid, men intet der betød noget... Det var en perfekt treretters frokostmenu, med på alle måder var en dejlig oplevelse; Tak... Det er sjældent at alle dele går op i en højere enhed og på den mest positive måder imødekommer og indfrier de forventninger, som man kan have til et sted og på dets præmisser

Vi kommer tilbage næste gang vi er i Barcelona

Dato for besøg: maj 2019
Tak, RikkeHol
Anmeldt 16. november 2018 fra mobile enheder

Jeg var blevet anbefalet dette sted mens jeg var på konference i Barcelona. Udefra ser stedet lidt dyrt og utilnærmeligt ud men jeg var på vej ind i en overraskelse. Maden og vinen er trods fænomenal kvalitet i den meget rimelige klasse. Jeg fik tre retter plus vin og kaffe - og regningen endte på mindre end 50€
Jeg vil især fremhæve hovedretten - lam som havde ligget ved 100 grader i 18 timer på et lag rosmarin. Jeg har aldrig smagt bedre lam!

Dato for besøg: november 2018
Tak, Williams_Nest
Anmeldt 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Vores genbesøg på La Fonda var absolut en god oplevelse.
Lækker fiskesuppe og sort pasta.
Lækkert sted, en del lokale.
Akustikken på 1 sal ikke fantastisk, men helt klart ventetiden værd (ca 20 min.)
Vi kommer igen. Et billigt besøg.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 928heidit

Rejsende, der kiggede på La Fonda, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i La Fonda? Fortæl om dine oplevelser!