“Super godt”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: El Born/La Ribera
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse - rar betjening - god stemning og fuldstændig fantastisk mad til en god pris. Mange tak for i aften.

Tak, Road15712924151

Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig lækker, autentisk tapas! Der var mange unikke retter, som vi ikke så på andre tapasrestauranter i byen. De retter vi bestilte var perfekt tilberedt. Maden er alle pengene værd, vi endte med at bruge 40€ pr person (dog uden vin). Derudover rigtig god service, venligt personale. Bestemt et besøg værd, når man er i Barcelona!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Amanda P
Anmeldt 5. januar 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte Cal Pep på en hverdags aften der var ikke problemer med at få plads i baren, vi forsøgte at få bord via mail men da vi kun var 2 Pers. var dette ikke en mulighed da man min. skulle være 4 for at få bord, men en pæn og høflig mail.
Da vi kommer ind og sidder i baren er der ingen menukort de har friskkøbte varer fra dag til dag som jeg forstod hvilket selvfølgelig er skønt, det gode retter mad vi fik men det ville være fedt hvis vi selv kunne have bestemt vinen, så i skal ikke have blind tillid til tjenerne. Barcelona er fyldt med gode Tapasbarer som kan det samme til mindre penge.

Dato for besøg: januar 2018
1  Tak, BarJaica
Anmeldt 11. marts 2017 fra mobile enheder

Tre ud af de fem tapasretter vi fik smagte decideret dårligt. Regningen var dobbelt så dyr som to andre tapasrestauranter vi havde været på, hvor maden smagte meget bedre. Betjeningen på Cal Pep var til gengæld rigtig god og tjenerne havde en masse charme og forstod at skabe en stemning.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, N1066NOamandac
Anmeldt 23. juni 2016 fra mobile enheder

Lækre, velsmagende og autentiske tapas serveret ved baren. Tjeneren udvalgte tapas til os, som løbende blev serveret indtil vi var mætte. Vi fik et dejligt glas cava til maden. Stedet kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, simoneb993

Rejsende, der kiggede på Cal Pep, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Cal Pep? Fortæl om dine oplevelser!