Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.170)
Filtrer anmeldelser
1.170 resultater
Medlemsvurdering
643
310
93
60
64
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
643
310
93
60
64
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.170 anmeldelser
Anmeldt d. 18. oktober 2014

Vi var meget tilfredse med vores ophold på Hotel Miramar. Beliggende med udsigt ud over Barcelona by højt oppe på en bakke. Undervurder ikke denne bakke da den er hård, at komme op ad med fuld mave senere om aftenen - ikke egnet for små børn eller ældre gangbesværet. Vi havde booket et Premium værelse for 10 dage med morgenmad. Super service, dejlige Spa forhold med gratis adgang til jacuzzi, udendørs og indendørs opvarmet pool (det bedste), sauna og motionsrum. Flotte forhold til massage mod betaling. Lækker morgenmad med mulighed for udendørs / indendørs borde. Utrolig hjælpsom og charmerende receptions personale. Premium værelset skal man lige vende sig til da der er et badekar inden på selve værelset ved siden af sengen - meget modernet...
Der er 15 min. gang til metroen og en taxa fra Ramblaen til hotellet koster ca. 7-10 Euro.
Ikke et hotel for børn - mere forretnings eller romantisk ophold. Dyrt men i en klasse for sig selv når man ser hvad man skal give for et gennemsnitligt 4 stjernet hotel i Barcelona!

Værelsestip: Vi havde en lækker balkon men det er ikke alle Premium værelser der har dette.
Dato for ophold: oktober 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, Kim O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
H0telMiramar, Front Office Manager hos Hotel Miramar Barcelona, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2014
Google Oversæt

Dear Mr Kim O,

First of all, we would like to thank you for choosing Hotel Miramar Barcelona,

Also, l would like to thank you for having taken a few moments of your valuable time to express your satisfaction about the hotel.

Comments and suggestions are really important for us in order to improve the services every day.

We are glad you have enjoyed with the spa, restaurant and the views, as are one of our most valuable strengths!


Thanking you again for your time and comments.

Best Regards,

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. september 2013

Hotel Miramar er et super hotel beliggende på bjerget med en fantastisk udsigt over Barcelona
Hotellet har en høj standard, og et utroligt hjælpsom og serviceminded personale.
Hotellets faciliteter er tip top.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt over havnen.
Dato for ophold: september 2013
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, roarm2013
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
H0telMiramar, Director de Recepción hos Hotel Miramar Barcelona, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2013

Mange tak for din fantastiske gennemgang! Vi har virkelig sætter pris på din mening og vi er virkelig taknemmelige for, at du delte din oplevelse med os!
Vi ser frem til at være vært for dig igen i løbet af din næste rejse til Barcelona. Hotel Miramar personale vil blive venter på dig!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 20. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste alene
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Ignasi P, Guest Relations hos Hotel Miramar Barcelona, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Ignasi P, Guest Relations hos Hotel Miramar Barcelona, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Ignasi P, Guest Relations hos Hotel Miramar Barcelona, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser