Åben i dag: 10.00 - 19.00

Sådan kan du opleve Museu de la Xocolata
fra 7,40 $
fra 56,68 $
Anmeldt d. 2. juli 2016 fra mobile enheder

Musset er et meget hyggeligt sted for chokoladeelskere.
På museet er der mange fine figurer lavet af chokolade. Alt i alt en vellykket udstilling.
Kan anbefales, hvis I har lidt tid i overskud.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, 566s_rene
Anmeldt d. 9. september 2015 fra mobile enheder

Mange imponerende udstillinger i chokolade.
Læs om chokoladens historie.
Indgang: 5 EUR (billetten et en lille plade chokolade)

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, 935sift
Anmeldt d. 16. oktober 2013

Besøgte det lille chokolademuseum i oktober 13. Lær om cacaobønnens historie og se de utroligt flotte figurer udført i chokolade - bl.a. Messi, Lucky Luke, Tintin etc. Rigtigt godt besøg såfremt børnene er med i Barcelona. Man kan desuden købe fine chokolader i den tilhørende shop. Afsæt 1 times tid til besøget.
Er du til mere end chokolade ligger den fremragende tapas-restaurant, Comerc 24 godt 100 meter fra museet (samme gade).

Dato for oplevelse: oktober 2013
Tak, johndk69
Anmeldt d. 18. juni 2013

Vi kom tilfældig forbi, da vi vandrede i det gotiske kvarter. Sjovt og interessant at læse/se cacao bønnens historie. Og ikke mindst se de flotte figurer der er lavet af chokolade, figurer som Tintin, Asterix og Messi.
Helt sikkert et besøg værd. Og glem ikke at smage på noget chokolade eller varm cacao når turen er slut, Uhmm.

Dato for oplevelse: juni 2013
Tak, LindaP168
Anmeldt d. 29. april 2013

Vi havde set anmeldelserne hjemmefra og tænkte, det kunne være en ting at gøre. Da vi var uheldige med regnvejr, var beslutningen nem. Vi tog bussen til Triumfbuen og gik ca. 5 minutter der fra. Det koster 5 euro for voksne at komme ind og indgangsbilletten er en lille plade chokolade. Museet er ikke særlig stor, så giv dig tid til at læse om kakaoens historie. Der er mange flotte og imponerende skulpturer, som er lavet i chokolade. Absolut et besøg vejr.

Dato for oplevelse: april 2013
Tak, MarieDRan