Anmeldt d. 2. oktober 2017

Det var et super hotel, meget venligt personale og meget hjælpsomme. Dejlig morgenbuffet med lidt for enhver smag. Det ligger tilpas tæt på strand og centrum. Vi havde 7 overnatninger. Vi kommer klar tilbage til dette hotel igen.

Dato for ophold: september 2017
Tak, 30.091.962
Anmeldt d. 6. juli 2017 fra mobile enheder

Ikke en Vauw oplevelse; rengøring er meget overfladisk og hotellet slidt og trænger mange steder til småreparationer (manglende fuger, gamle vandskader osv.), pool og poolområdet er overraskende lille (billeder er taknemlige ;-) ) og sengene er bløde (man ligger i et hul!), men personalet er søde og venlige

Dato for ophold: juli 2017
Tak, 782lisb
Anmeldt d. 4. maj 2017 fra mobile enheder

Vi overnattede 3 nætter i starten af maj 2017.
vi havde et dejligt stort værelse. Der var udsigt til poolen. På værelser var der fladskærms-tv, saftybox, strygebrat samt strygejern. Der var et stort badeværelse med badekar.
En sikkerhed på hoteller er, at man kun kan køre i elevator, hvis man har et nøglekort. Man kan kun komme til værelserne med elevator.
Minusset på hotellet er morgenmaden, det er for dyr til det de byder. Bacon det er stegt for meget på den ene side,og næsten ikke på den anden side. Udbudet svarer ikke til prisen.
Overordnet et godt hotel, 5 minutter til stranden.

Dato for ophold: maj 2017
1  Tak, Jenshp
Anmeldt d. 2. september 2016 fra mobile enheder

Fint standart hotel med god beliggenhed tæt på strand og by.
Små værelser med meget lidt plads til tøj og tørre muligheder.
Havde fødselsdag under besøget, som personalet opsnappe og kom med bobler og kage til os alle

Dato for ophold: september 2016
Tak, Mikkel H
Anmeldt d. 7. august 2016

Vi er en familie på 4, med 2 piger på 11 og 14 år som boede på hotellet i 9 dage. Det var en super oplevelse. Central beliggenhed med 300 meter til stranden, 600 meter til metro eller man kan bare gå de 3 kilometer som der var til det gotiske kvarter. Dejligt stort og rent familieværelse, opvarmet swimmingpool med håndklæde service, varm spa, og fitness for dem der ikke fik brugt nok energi inde i byen. Vi havde booket halvpension, hvilket fungerede super fint, der kunne vælges at spise frokost eller aftensmad - dog det samme menukort. Der kunne vælges mellem: Pizza, en burger menu, eller en dejlig 3 retters menu.
Også lige lidt forbedringsforslag, der var ingen altan på nogen af værelserne, og så var der åbenbart en utæt overløb fra vores badekar, så vi skulle bare fylde badekaret godt og vi fik straks besøg af en spansk håndværker - til konens store glæde:)

Dato for ophold: juli 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Per F