“Fantastisk og billigt ”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: El Congrés i els Indians
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Der var kø, for der var nok ikke plads til mere end 20 gæster, men der var hurtigt plads. Man vælger sine tapas, som står på baren, og kort tid efter bliver de serveret og anrettet. Venlige og servicemindede tjenere hjælper med at få valgt maden. Rørende billigt- 26 € for 6 fantastiske tapas og 2 sangrias. Ville spise der hver aften, hvis vi havde kendt til stedet i forvejen.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, 310claus

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Vi kom til Bodega Biarritz kl. 19 i håbet om et bord. Stedet huser blot plads til 15-20 personer, så der var lidt kø ude foran. Vi ventede blot 15 min, så det var helt acceptabelt. De spurgte endda om vi skulle have lidt at drikke mens vi stod i køen

Da vi fik bord, skulle vi vælge fra "buffen". De mange tallerkner som stod på disken, viste et hav af lækkerier, som man kunne gå til. Hvidløgs kylling, Spice kylling, hamburger på kartoffel, og meget mere.

Det vi fik, smagte godt, men nogle ting manglede dog lidt smag. Kødbollerne smagte ikke spicy eller med nogen form for krydderi. Men ellers smagte det ganske udemærket. Vi endte med en regning på €44 for to glas sangria, 6 stykker pintxos og to tapas, så ganske godt givet ud!
God atmosfære og rigtig venligt personale!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, mrtoby90
Anmeldt 5. oktober 2015

Lille sted i centrum af byen, og meget populær. Du vælger selv hvilke retter du vil have, og får så serveret dem af et fornøjelig personale.
Kvaliteten af maden er helt i top, og vinen passer til maden.
Kan varmt anbefales :-)

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Kenth W
Anmeldt 29. august 2015 fra mobile enheder

"Baren" ligger skjult i en lille sidegade, og man må forvente at stå og vente lidt udenfor da der ikke er meget plads i baren. Vi blev placeret direkte i baren med udsigt til alle de lækre tapasretter der står præsenteret ned langs baren. Man bliver bedt om at se udvalget igennem og derefter vælge de ting man godt vil have - hvorefter det bliver tilberedt, hvilket fungere ret godt. Den kvindelige tjener er rigtig flink til at forklarer, hvad man kan vælge. Generelt af tapas'en her lidt "tungere" med mange retter med ost, butterdej mv. Det var en super sjov oplevelse og rigtig lækker mad og et besøg værd hvis man vil spise et meget uformelt spansk sted.

Dato for besøg: august 2015
2  Tak, KasperH572
Anmeldt 17. august 2015

Vi fandt Bodega Biarritz 1881 da vi tilfældigt var i området og søgte på tripadviser.
Skønt lille sted. Dejlig, velsmagende og indbydende tapas. Personalet sødt og imødekommende.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, Berit E

Rejsende, der kiggede på Bodega Biarritz 1881, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Bodega Biarritz 1881? Fortæl om dine oplevelser!