“Kæmpe anbefaling. 10/10”

Køkkener: Spansk, Café, Fusion
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: El Born/La Ribera
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Kæmpe anbefaling. Alt maden er 10/10. Man skal reservere bord, men alle deres tapas som er specielle for dagen er fantastiske. Bedste sted vi har spist i Barcelona.

Tak, Annalinnjacobsen

Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted og god atmosfære. Deres patatas bravas trækker karakteren op! Hvis jeg kunne give 4,75 ville det have været karakteren!

Maden var generelt god, og personalet var venlige og imødekommende!

Helt sikkert et besøg værd

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Martin T
Anmeldt 1. oktober 2019

En rigtig dejlig lille restaurant med ægte spansk stemning (hektisk og levende), betjeningen er god og vedkommende, maden er mega god, vi var der både til frokost og aften. Frokosten var en 3 retters menu (dagens menu fra kokken) som var på meget højt niveau.. aftensmad var ægte tapas. Vi tog 11 retter og alle var dejlige, velsmagende og spændende. Maden er lavet af god kvalitet og med maget smag. Et sted jeg med sikkerhed besøger igen... meget value for pengene...

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Lars E
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Et virkeligt hyggeligt sted, lidt trukket væk. Fantastisk med et sted, der ikke virker som en turistfælde, og hvor kvalitet og smag står højt. Kan klart anbefales til en lækker morgenmad/ brunch.

Dato for besøg: juli 2019
3  Tak, kholmegaard
Anmeldt 10. juni 2019 fra mobile enheder

Vi fik lækker morgenmad med de bedste croissanter, friskpresset juice og iøvrigt retter af god kvalitet med friske råvarer. Super sød betjening.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, helleover

Rejsende, der kiggede på Elsa y Fred, kiggede også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du været i Elsa y Fred? Fortæl om dine oplevelser!