8 personer kigger på dette hotel
Travelocity92 US$
eDreams99 US$
Orbitz.com92 US$
Anmeldt d. 13. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt hotel hvor du får virkelig meget for pengene. Her er der virkelig værelserne og beliggenheden der er fantastisk. Et godt og serviceminded personale som er gode til engelsk og altid er til rådighed. Morgenmaden var ikke at råbe hurra for og det samme med poolområdet. Der var proppet hele tiden så vi nåede kun at være deroppe en enkel gang på den uge vi var der

Værelsestip: Man skal ikke tage hotellet for poolen. Den er lille og nok knap 110 cm dyb. Dog får du et lækkert lækkert værelse med god beliggenhed
Dato for ophold: august 2021
Tak, Anna J
Anmeldt d. 4. juni 2019 fra mobile enheder

Perfekt beliggenhed, yderst venligt og serviceminded personale, lækre og rene værelser og super god morgenmad. Pool og baren på toppen er fantastisk og kun for hotellets gæster. Hotellet er langt bedre end 3 stjerner og jeg vil rigtig gerne komme igen :-)

Dato for ophold: juni 2019
3  Tak, Morgriner
Anmeldt d. 21. marts 2019 fra mobile enheder

Er lige kommet hjem fra en dejlig ferie i Barcelona, hvor vi fejrede fødselsdag. Vi havde 3 overnatninger på hotel Jazz, og vi var meget tilfredse med opholdet.
Rigtig god central beliggenhed. Vi boede på et dejligt værelse 404 med udsigt over gaden, men var ikke generet af støj.
Morgenbuffeten var god og varieret, og der var pænt og rent alle steder.
Mest imponerende var alle de søde og venlige medarbejdere vi mødte overalt på hotellet.
Vi kan varmt anbefale hotel Jazz, og kommer gerne igen

Dato for ophold: marts 2019
2  Tak, karinm_llern
Anmeldt d. 23. oktober 2018 fra mobile enheder

Fantastisk dejligt hotel, som ligger meget centralt i Barcelona:) serviceminded personale og lækre faciliteter! Lækker morgenmads buffet, pool på taget med velassorteret bar, gode cocktails og dejlige værelser!

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Anika1988
Anmeldt d. 4. februar 2018 fra mobile enheder

Ligger centralt til metro og La Rambla, pænt og rent, moderne, fantastisk morgenmadsbuffet og super gode Gin & Tonics i baren. Bus fra lufthavn stopper 100 m fra hotellet, kan ikke være nemmere og anbefalelsværdig.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, I1751TUmichelc