Priceline
Booking.com96 US$
Expedia.com96 US$
Prestigia.com99 US$
Anmeldt d. 5. juni 2019

Vi havde 3 Classic enkeltværelser (14-15 m2) på 3 etage sidst i maj. Vi havde betalt for at få udsigt til parken, men fik tildelt værelser med udsigt til gårdhaven. Støjniveauet i de værelser vi havde fået, var så lavt, at vi var godt tilfredse med de værelser vi havde fået tildelt. Airconditionen fungerede tilmed perfekt alt efter om der var behov for at den varmede eller kølede rummet. Wifi hastigheden, sikkerheden og stabiliteten af forbindelsen på hotellet var ikke optimal.

I værelse nr. 315 var der et problem med temperaturen når bruseren anvendes, den skiftede mellem koldt til meget varmt, og det var det samme i de 6 dage vi var der. Det var kun i værelse nr. 315 at problemet var, ud af de 3 værelser vi havde. Tænker derfor det kan være blandingsbatteriet som skal skiftes.

Morgenmad var inkluderet i vores hotelreservation, og der var et godt og tilfredsstillende udvalg ved morgenmadsbuffetten. Der var bl.a. bacon, baked beans, scrambled eggs, forskellige typer frugt, croissanter, forskellige typer pålæg og yougurt, applesin juice og forskellige typer kaffe mm.

Hvad angår hotellets faciliteter så er der en fremragende tagterasse med bar og pool, og flot udsigt. I vores hotelreservation var der inkluderet en rabatkupon til drikkevarer og spisning. Udover denne rabatkupon fik også en kupon til en gratis velkomstdrink af hotellet, hvilket var en helt perfekt start.

Beliggenheden er i gåafstand til mange interessante seværdigheder og områder, bl.a. Ciutadella Park, Arc de Triomf, Barcelona katedral, Sagrada Familia, den gotiske by, La Barceloneta, Port Cable Car mm. Der er også flere gode restauranter og barer i nærheden. Bl.a. vil jeg fremhæve restaurant Morelia og Alsur Café & Backdoor Bar.

Personalet i receptionen, ved morgemadsbuffetten og på tagterassen var altid venlige og imødekommende mens vi boede på hotellet. Det hændte at der ikke var nogen til at betjene gæsterne på tagterassen, men så var der en telefon med et direkte nr., så man let kunne ringe efter en bartender, som efterfølgende kom hurtigt.

Ved udtjekning d. 29. maj 2019 var der en af vores rabatkuponer til drikkevarer, som vi ikke fik lov til at anvende. Det synes jeg var et udtryk for dårlig service, eftersom vi var flere personer som havde købt drikkevarer i baren hver eneste dag vi boede på hotellet, og vi havde købt for et større samlet beløb. Dog havde vi valgt at benytte samme rum nr. ved bestilling af mange af drikkevarerne, hvilket viste sig at være et større problem for receptionisten end jeg havde forventet.

Samlet set kan jeg anbefale hotellet, og jeg kunne godt finde på at vende tilbage, næste gang jeg i Barcelona.

Værelsestip: Et værelse ud mod gårdhaven har et lavt støjniveau.
Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, Jesper N
MarioU352, Guest Relations Manager hos K+K Hotel Picasso El Born, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juni 2019

Kære Jesper N,

Mange tak for at dele sådan en detaljeret gennemgang og bedømmelse os med 4 stjerner!
Vi er så glade for at lære, hvor meget du har haft din tid her hos os, og vi glæder os til at byde dig velkommen på din tilbagevenden til Barcelona!

Anmeldt d. 21. april 2019 fra mobile enheder

Vi har tilbragt en uge her, og var meget glade for det. Beliggenheden er helt i top, medarbejdere er meget søde, og der er en dejlig morgenmadsbuffet - hvis ikke du har den med i prisen, koster den 12 euro pr stk. pr. dag. Lever bestemt op til sine 4 stjerner.

Dato for ophold: april 2019
1  Tak, 888rikker
MarioU352, Guest Relations Manager hos K+K Hotel Picasso El Born, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. april 2019

Kære 888rikker,

Tak fordi du tog dig tid til at gennemgå vores K + K Hotel Picasso El Born og indstilling os med 4 stars! Vi virkelig sætter pris på din feedback, og oprigtigt sætter pris på dig at vælge vores hotel for din flugt .
Jeg håber , vi kan få mulighed for at byde dig velkommen tilbage igen til Barcelona meget snart!

Anmeldt d. 12. april 2019

Rigtig fin placering tæt på hyggelige gader i Born kvarteret. Værelserne var dog noget kedelige. Heldigvis var der en lille balkon som man kunne gå ud på. Morgenmaden var super fin, men baren var meget kedelig, og bestemte drinks ville de ikke lave på visse tidspunkter, (og ikke fordi der var travlt, vi var de eneste). Pool og rooftop. Denne lå på sal, og ved ikke om det var pga årstiden, men villle man have en drinks på rooftoppen skulle den hentees i baren i stueetagen.

Dato for ophold: april 2019
1  Tak, annelouisenielsen68
MarioU352, Guest Relations Manager hos K+K Hotel Picasso El Born, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. april 2019

Kære annelouisenielsen68,

Tak fordi du tog dig tid til at gennemgå vores K + K Hotel Picasso!

Anmeldt d. 21. februar 2019 fra mobile enheder

Super fint hotel, der ligger tæt på alt. Der er en venlg betjening, der hjælper ved behov. Lækker morgenmad, hvor de dog ikke er hurtige til at rydde bordene. Baren på hotellet er opleveret bedre - det vil være nedre at gå ud i byen. Har bestilt en suite som er rigtig fin, men en meget dårlig udsigt - ærgerligt! Havde håbet på en udsigt over byen

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Henriette N
MarioU352, Guest Relations Manager hos K+K Hotel Picasso El Born, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2019

Kære Henriette N,

Anmeldt d. 1. november 2017

God placering let at komme til strand og centrum - Morgenmad god men ikke overvældende
Venligt og servicemindet personale
Pæne og renlige værelser - området ved pool var pænt og nydeligt
Vil gerne anbefale dette hotel

Dato for ophold: oktober 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Q36XQerikm
Mario U, Guest Relations Manager hos K+K Hotel Picasso El Born, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2017

Kære Q36XQerikm,

Tak fordi du tog dig tid til at gennemgå vores K + K Hotel Picasso!