Anmeldt d. 8. maj 2018

Perfekt beliggenhed, proffessionelt, hjælpsomt og sødt personale. Rigtige pæne og rene værelser. Morgenmadsbuffeten er virkelig god, wi-fi virkede upåklageligt på hele hotellet og alt i alt var det et godt ophold.

Dato for ophold: maj 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Tefcke
Anmeldt d. 13. august 2017

Stedet ligger midt i Barcelona. Værelset var "småt", men top i orden. Meget fin service fra personalets side, der var meget hjælpsomme og kom med flere gode anbefalinger til spisning m.v.
VIGTIGT - da Barcelona er en storby, så få et værelse så højt oppe som muligt. Da der naturligvis er noget gadestøj og Metroen kører under hotellet. Vi boede på 1. sal og det vil vi Ikke gøre igen.
Der er en Skøn tagterrasse, der er et MUST.

Værelsestip: Højtbeliggende værelse grundet trafik larm og metro.
Dato for ophold: august 2017
Tak, Jan L
Anmeldt d. 18. juni 2016

Dejligt hotel, lever på bedste vis op til sine 4 stjerner. Meget hjælpsomt og venligt personale. Værelserne er pæne, der er hvad der skal være, sengen ok.
Desværre blev vores nattesøvn ødelagt af kraftig rumlen fra metroen, vi boede på 2 sal.

Værelsestip: Prøv at få et værelse så højt oppe som muligt, kan være du så slipper for larmen fra metroen.
Dato for ophold: juni 2016
Tak, SusanneH1235
Anmeldt d. 25. april 2016 fra mobile enheder

Godt hotel med god betjening og ligger dejligt centraltog så skøn morgenmad oppe på terrassen er der bar og spa + motioncenterværelserne er super med en værdiboks og expresso maskine + minibar trykker du 99 kan du få roomservice og det ik dyrt kort sagt et super hotel
Hilsen Annette og Leon

Dato for ophold: april 2016
Tak, Leonmikkelsen
Anmeldt d. 26. august 2015 fra mobile enheder

Hotellet ligger i et skøn område væk fra Ramplaen. Det har en dejlig morgenmad alt hvad hjertet begærer. Man må endelig ikke glemme den dejlige tagterrasse med udsigt over Barcelona og med nogle hyggelige tjenere.
Når vi skal til Barcelona igen bliver det samme hotel.

Dato for ophold: august 2015
Tak, Hans Vesten H